Skip to main content

In dit artikel wordt uitgelegd hoe je alle roosteractiviteiten voor een volledige dag uit het rooster verwijdert. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn wanneer je besluit een dag te sluiten voor een feestdag of andere aangelegenheid.

Stappenplan

1. Ga naar “Rooster in het linker hoofd menu.
  2. Kies voor “Klantweergave” naast de knop “Opties.”
  3. Ga naar de dag waarvan je alle activiteiten wil verwijderen.
  4. Klik op de drie puntjes naast de dag.

Er verschijnt nu een nieuw scherm. Kies als dagoptie: “Verwijder alle activiteiten.”

1. Klik op “Toepassen.”

Tip! Wanneer je kiest voor "Vervang instructeur,” kun je alle lessen van een instructeur van die dag in één keer vervangen door ander personeel.

Wanneer ik alle activiteiten voor een dag uit het rooster verwijder, worden dan alleen de activiteiten uit het geselecteerde rooster verwijderd, of alle activiteiten voor die dag uit alle roosters?

Hi Joey,

Bedankt voor je reactie!

Als je rechtsbovenin eerst filtert op één bepaald rooster en, daarna bovenstaande stappen doorloopt, dan verwijder je alleen de activiteiten uit dat geselecteerde rooster.

Een voorbeeld uit mijn portaal:

Ik heb vooraf gefilterd op '’Yoga'’ wat bij mij elke dag van 09:00 - 10:00 staat ingepland. Vervolgens ben ik naar de 3 puntjes gegaan bij zaterdag 9 november en, heb ik alle activiteiten uit het rooster yoga verwijderd. Wanneer ik vervolgens terugga naar '’alles'’, zie ik dat mijn activiteiten uit de andere roosters er nog wél in zijn blijven staan, en alleen de yoga activiteiten zijn verwijderd voor die dag.

Hopelijk beantwoord dit je vraag maar, laat het vooral weten mocht er nog iets onduidelijk zijn!

Een goed weekend gewenst!

Hoi Stephanie,

Dankjewel, dat beantwoordt inderdaad mijn vraag en het is inmiddels gelukt.

Fijn weekend alvast!

Reageer

.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }