Skip to main content

Via de Coaching module kan je jouw klanten voorzien van trainingsschema's, voedingsplannen en/of andere 1-op-1 coaching. Wat zijn de meestgestelde vragen over deze module? Dat sommen wij graag voor je op, om jou verder te helpen:

Waarom zien klanten niet de training die ik voor hen klaargezet heb?

Wat hier meestal het geval is, is dat de klant ingelogd is met een verkeerd e-mailadres óf dat de app nog niet gesynhroniseerd is.

E-mailadres: de klant dient het e-mailadres te gebruiken die je als club bij het kopje "gebruikersprofiel" ziet staan (in het klantprofiel in jouw portaal)
Niet gesynchroniseerd: normaal gebeurt dit automatisch, bij een goede internetverbinding en een laatste versie van de app. Controleer dus beiden. Niet zeker of de klant de laatste versie van de app heeft? Ga dan naar de appstore van de telefoon, op de telefoon van de klant.

Wist je dat: je kan de synchronisatie ook handmatig uitvoeren op de telefoon van de klant. Ga rechtsonder naar IK > rechtsboven naar het tandwieltje (instellingen) > onderaan naar Sync. Ziet de klant nog steeds geen schema? Neem dan contact op met de support van Virtuagym.

 

Hoe kan ik de voortgangsgrafieken van mijn klanten aanpassen?

Dit kan je zowel via web of app doen:
Web: ga naar klanten of naar Mijn Klanten (onder Coach) > kies jouw klant > klik op het grafiek-symbool in de zwarte balk (zie afbeelding). Klik op "Grafieken" en voer de juiste data in, eventueel met terugwerkende kracht.

Gemarkeerd icoon (derde van links)

App: ga naar de klant in de Coach-app > klik op de rode plus > log voortgang. Dit doe je hier per nu en niet met terugwerkende kracht, tenzij je logs uit het verleden wil aanpassen.

 

Mijn klant heeft een PRO membership gekocht, maar deze is nog niet geactiveerd in het account van de klant. Hoe los ik dat op?

Heb je als klant zijnde Pro aangekocht, maar staat deze niet in jouw account? Dan kan het zijn dat het e-mailadres waarmee je de aankoop hebt gedaan afwijkt van het e-mailadres die je gebruikt als inlog voor onze app(s).Neem in dit geval contact op via support@virtuagym.com, inclusief een betalingsbewijs en wij kijken graag met je mee.

Heb je een PRO-lidmaatschap via de club gekregen? De club kan jou helpen, door het PRO-lidmaatschap opnieuw te activeren. Dit gaat heel makkelijk: open het klantprofiel van de klant > ga naar het kopje "PRO-lidmaatschap" > klik op het potloodje > klik meteen weer op "Opslaan". Dit werkt eigenlijk altijd.

 

De voeding die de klant genoteerd heeft is voor mij als Coach niet zichtbaar. Hoe kan dat?

Dit kan te maken hebben met het feit dat klanten een ander e-mailadres gebruiken, dan die jij ziet bij Gebruikersprofiel in het profiel van de klant. Probeer dit met de klant te onderzoeken, of laat de klant even opnieuw inloggen. Klopt het e-mailadres? Controleer dan ook op eventuele updates voor de app óf neem daarna contact op met onze support.

 

Geen reactie

Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }