Skip to main content

Hi Virtuagym gebruikers! 

 

Ik ben Thijs, de teamlead van Onboarding Benelux. Sinds kort zijn wij een nieuw concept van onboarding gestart: Optimized Onboarding. Dit was al een daverend succes in andere markten (zoals Spanje), vandaar dat wij in de Benelux hier nu ook mee zijn begonnen. Mocht je in jouw Optimized Onboarding periode zitten, en hier vragen over hebben, is er een grote kans dat je hier de antwoorden kan terugvinden:

 

  • Is het mogelijk om een training opnieuw te starten?

Ja. Je kunt altijd teruggaan naar de cursus die je opnieuw wilt doen.

 

  • Is het mogelijk dat meerdere medewerkers van mijn club een account hebben voor Optimized onboarding?

Nee, maar je kunt andere medewerkers toegang geven tot jouw account en hen de cursussen laten volgen.

 

  • Ik heb geen e-mail ontvangen om mijn account te activeren

Ga naar academy.virtuagym.com en klik op wachtwoord opnieuw instellen. Als dat niet werkt, vraag dan je onboarding consultant of je bij de juiste cursussen bent ingeschreven.

 

  • Kan ik een les overslaan?

We hebben de volgorde van de lessen zorgvuldig opgesteld. Het overslaan van een les kan zorgen dat je portaal niet of niet optimaal werkt zoals je wilt.

 

  • Kan ik een consult boeken bij de onboarding consultant voordat ik de cursussen heb afgerond?

Omdat we zo efficiënt mogelijk willen werken, kan het zijn dat een vraag al in een andere les is beantwoord, waardoor je kostbare tijd bespaart. Als je toch een vraag hebt, kun je een e-mail sturen naar support@virtuagym.com en je onboarding consultant zal je vragen zo snel mogelijk beantwoorden.

 

  • Wat kan ik verwachten van het 60 minuten durende gesprek met mijn consultant als ik klaar ben met de cursussen? 

Dat hangt af van wat je wilt! Je kunt je portaal doornemen om te controleren of alles correct is ingesteld, je kunt vragen stellen of je kunt je consultant om leuke aanvullende tips vragen! ​​

 

  • Ik heb feedback over mijn onboarding, waar kan ik mijn feedback naartoe sturen?

Allereerst stellen we je feedback erg op prijs! Je kunt je feedback mailen naar support@virtuagym.com of het feedbackformulier aan het einde van elke cursus invullen. Daarnaast ontvang je ook als je onboarding afgerond is een survey over het volledige proces.


 

  • Ik zit vast in een les en kom niet vooruit. Wat moet ik doen?

Stuur een e-mail naar je onboarding consultant. Wij lossen het voor je op!

 

Geen reactie

Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }