Skip to main content

Is het misschien mogelijk om een aanpasbaar inschrijfformulier te maken die op een website gezet kan worden? Zonder gebruik van de jullie webshop.

Wij kregen veel commentaar over jullie huidige online inschrijf methode via de webshop. We zijn dus ook gestopt met het gebruik hiervan.

Ik hoop oprecht dat hier iets mee gedaan kan worden, zodat het overzichtelijk, gemakkelijk kan worden en meer anno 2024.

  • De webshop ziet er erg amateuristisch en niet overzichtelijk uit.
  • Onduidelijke stappen moeten er gevolgd worden met accounts aanmaken.
  • Scrollen op de webshop is onhandig.
  • Categorieën zijn bijna niet zichtbaar. 

Hi!

Dank voor jouw feedback! Wij zijn bekend met feedback over onze webshop en het doen van aanpassingen hierin staat bij ons hoog op de wensenlijst.

Op korte termijn willen wij al gaan kijken naar de UI (User Interface) van de webshop, zodat het voor het oog al fijner is om hier mee te werken. Hier zal je dan al zelf verder kunnen personaliseren qua design, en zullen zaken als de categorieën beter zichtbaar zijn en ziet de webshop er hopelijk ook een stuk professioneler uit.

Er zijn op dit moment mogelijkheden om met een eigen inschrijfformulier te werken, maar hier kan je op dit moment geen webshop-aankoop aan koppelen. Dat betekent dat leden zich kunnen inschrijven in jouw portaal, middels informatie die zij verstrekken over zichzelf en de eventuele wensen. Dit werkt middels API. Na de inschrijving dien je zelf een product toe te wijzen aan het lid. Indien je hier meer informatie over wil, dan kan ik documentatie per e-mail met je delen.

Mijn collega Dennis, Product Manager, zou ook graag in contact komen met jou om verdere feedback over dit onderwerp te bespreken. Zou je daar eventueel voor openstaan? Ik hoor het graag.


Beste Rick,

Bedankt voor je reactie. Goed om te horen dat jullie hier mee bezig zijn!

Ik zou graag de documentatie willen krijgen betreft de API.

Ook vind ik het geen probleem dat Dennis contact met mij opneemt. Hij kan contact met mij opnemen op:
 rian@sportplanuitgeest.nl

 

Gr, Rian


Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }