Skip to main content

Goedenavond, 

Ik loop constant tegen het probleem aan dat de aanpassingen die ik doe in de schema's niet worden toegepast bij mijn klanten. 

 

Als ik de schema's bewerk kies ik voor: 

  • Bewerk en pas wijzigingen toe op klanten die dit trainingsplan gebruiken. 

Helaas worden deze wijzigingen vervolgens niet toegepast. Ik ben daardoor nu 10x meer tijd kwijt aan het verwijderen en opnieuw toewijzen van de schema's. 
 

Hebben meer mensen dit probleem? En wat is er een efficiënte oplossing voor?

Gebruik je de coaching app of de webversie om schema's in te voeren/aan te passen?

Ik krijg dit regelmatig teruggekoppeld vanuit de trainers. Het vervelende is dat het de ene keer wel goed lijkt te gaan, en de andere keer niet. Ik kan daarom niet goed vaststellen waardoor het fout gaat.

Wijzigingen via de coaching app worden sowieso niet goed opgeslagen in de kalender van de klant. Je zou verwachten dat wanneer je een schema wat bij een klant is ingepland aanpast, ook automatisch alle geplande activiteiten worden aangepast. Als je het via de coaching app aanpast verdwijnen de icoontjes van de workout uit het kalenderoverzicht van de klant terwijl de oefeningen wel blijven staan. De aanpassingen worden dan niet opgeslagen.

Via de webversie gebeurt dat meestal wel, maar ik krijg ook meldingen van de trainers dat het niet altijd goed gaat en dat ze altijd dubbel checken of de wijzigingen inderdaad zijn doorgevoerd.


Hi Joey, 

Meestal wijzig ik de schema's via de webversie, maar dit lijkt dus nooit te worden doorgevoerd bij ons. Heb het nu letterlijk bij zo'n 20 klanten geprobeerd maar bij geen één staat de wijziging erin. 


Beste Josanne, 

 

Bedankt voor je vraag via de community! 😊

 

Wat vervelend om te horen dat deze feature volgens jou niet naar behoren werkt. Ik heb gister in mijn eigen omgeving deze zelfde situatie geprobeerd te testen. Ik heb een schema toegewezen aan een lid in mijn portaal, en ik heb deze vervolgens bewerkt op de manier waarbij het bij de gekoppelde leden aan het schema ook direct aangepast zou moeten worden. 

De aanpassing was het toevoegen van een extra oefening. Deze was uiteindelijk na 10 minuten wel doorgevoerd bij mijn lid die al aan het schema gekoppeld stond. Bij mij lijkt deze feature dus wel te werken. 

 

Mag ik weten welke wijziging jij precies probeert door te voeren? Dan kan ik nog wat verder onderzoek voor je doen! 

 

Ik hoor het graag! En nog een fijne dag! 😀


Bij mij was de aanpassing het verwijderen én toevoegen van een oefening. Dat was vorige week vrijdag en deze wijziging is niet doorgevoerd naar profiel van de klant. Als ik naar het trainingsschema ga via de webversie en deze bewerk zie ik de wijziging echter wel gewoon staan. 

Dit probleem ervaar ik dus al vanaf het begin en heb hier ook eerder met een accountmanager contact over gehad. Echter is dit probleem nog steeds niet opgelost. 

Eén van de vele redenen dat ik toch heel hard overweeg om volgend jaar toch maar weer over te stappen op andere software. 


Beste Josanne, 

Bedankt voor je reactie! 

Vervelend om te horen dat je dit zo ervaart. Ik kijk graag even verder voor je om te zien waar dit probleem eventueel vandaan komt. 

Het is voor mij makkelijker om dit voor je te onderzoeken via een case. Deze zal ik aanmaken en jouw hierover e-mailen. Hopelijk komen we zo snel tot een oplossing! 

 

Fijne dag! 😄


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }