Vraag

afspraakrooster update

  • 4 December 2023
  • 7 reacties
  • 79 Bekeken

Badge

Hee binnen het afspraakrooster is het eigenlijk super jammer dat je niet net zo’n overzicht hebt voor de trainers in de coach app als bij het normale rooster. 
 

Zo zijn we dus gedwongen een laptop op de gym te hebben en moeten de trainers ook via internet kijken of ze de les wel of niet dienen te komen :(

 

daarnaast zou het handig zijn als ook de groepslessen en voor onefitters en classpass vriendelijk word :)


7 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hi @achillespersonalgym,

 

Bedankt voor je vraag! 

 

We kunnen in de Coach app ook een overzicht instellen van het afspraakrooster - maar dan wel in plaats van het normale rooster. Dit rooster kunnen de coaches dan eventueel inzien in de normale app. Ik hoor graag of ik dit voor jullie kan instellen! 

 

Wat had je liever anders gezien in de integratie met Onefit/Classpass? 

 

Ik hoor het graag! 

 

Fijne dag. 

Badge

Het probleem is dat ik heb begrepen dat onefit en classpass zich niet kunnen aanmelden via het afspraakrooster en dit betekent dat we nu twee aparte roosters dienen te hebben. Het zou wel fijn zijn om beide roosters te kunnen zien in de coach app. 

 

Reputatie 2
Badge +1

Hi @achillespersonalgym,

 

Bedankt voor je reactie.

 

Klopt, dit is momenteel alleen nog mogelijk met het oude rooster. Wel komt dit er hopelijk binnenkort aan, maar hiervoor zijn wij ook afhankelijk van Classpass en OneFit. Wij verwachten in ieder geval alles aan onze kant eind februari 2024 rond te hebben. 

 

Voor het afspraakrooster kunnen je coaches momenteel de Coach app gebruiken. Voor het normale rooster kunnen zij de Virtuagym Fitness app gebruiken. Als ze hierin naar het rooster gaan kunnen zij het bekijken en zo inzien wie er naar de lessen komt. Eventueel kunnen ze de medewerkersweergave aanzetten voor een nog duidelijker overzicht. Zo hoeven ze dus niet meer de laptop erbij te pakken!

 

Begrijpelijk dat jullie alles liever in één app hebben: hierom zijn wij druk op de achtergrond bezig met dit te realiseren! Hopelijk lost dit het voor nu wel op. 😄 

Badge

Dat is inderdaad een slimme tijdelijke oplossing laten we dat doen ☺️🙏

 

kunnen ze alleen dan wel de aanwezigheid aanvinken van de deelnemers via de vrituagym app of kan dat wellicht automatisch aan het einde van iedere les we krijgen geregeld meldingen van boetes bij classpassers

Reputatie 2
Badge +1

Hi @achillespersonalgym,

 

Dit kunnen de personeelsleden inderdaad afvinken in de Virtuagym app! Helaas kunnen wij niet automatisch de leden op aanwezig zetten, dit moet echt elke les door de instructeur gedaan worden. 

 

Fijne dag! 

Badge

Super vanaf wanneer zien we het afspraakrooster in plaats van het normale rooster in de coach app :) 

 

 

Reputatie 2
Badge +1

Hi @achillespersonalgym

 

Ik heb dit zojuist voor jullie aangezet! Als jullie het toch weer willen terugdraaien, stuur dan gerust een e-mail naar support@virtuagym.com. 

 

Fijne dag! 

Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }