Skip to main content

Een klant heeft gewichten ingevoerd bij een bepaalde oefening. Ze gaf aan dat dit makkelijk ging (het gewicht). Ik heb toen voor die week erna handmatig de gewichten ingevoerd. Toen de volgende training op de planning stond, waren mijn ingevoerde gewichten weg en stonden haar oude gewichten er weer in. Kan het kloppen, omdat de automatisch gegenereerde gewichten er pas op de dag zelf in staan, dat mijn gewichten overschreden werden? (of heb ik iets niet goed opgeslagen vraag ik mij nu af).. 

Hey @Gluteforce 💪

Altijd fijn als je de klant onderschat hebt en die veel sterker blijkt te zijn als vooraf gedacht!

Ik heb het even voor je bij onze development afdeling gecheckt, en in principe is de app zo geprogrammeerd dat het gewicht niet automatisch ingevuld wordt wanneer het systeem herkent dat handmatig al is gedaan.

Het kan natuurlijk wel voorkomen dat je wellicht het gewicht in de Coach app voor de klant ingevuld had, maar dat jouw app of de Fitness app van de klant nog niet goed gesynchroniseerd was, waardoor dit niet zichtbaar was.

Zorg er na eventuele bewerkingen altijd voor dat je later die dag de app even synchroniseert, om te zorgen dat alles ook in het portaal en bij de klant bijgewerkt wordt.


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }