Skip to main content

Kan het kloppen dat de app ook automatisch de reps aanpast naar een volgende training? Stel ik plan voor 4 weken: 10 reps x 3 sets en de klant voert in dat zij 10 reps 9 reps en 9 reps heeft gehaald. Worden deze gegevens dan zo overgenomen naar volgende training? Of past Virtuagym alleen automatisch het gewicht aan en dus niet de laatst gehaalde reps? Leg ik het zo goed uit?

Hi!

Leuk dat je reageert op onze community. 💫

Je legt het goed uit en ik begrijp wat je bedoelt. 

Het is zo dat als je een workout maakt met een ingestelde hoeveelheid sets en herhalingen dat een klant moet doen, dan zullen deze blijven hangen ook voor de volgende keer. Ook al past de klant ze aan op de dag zelf. De app neemt alleen de nieuwe gewichten mee. 

Dus als een klant op maandag 3 sets van 10 herhalingen moet doen maar zelf op maandag 3 sets van 8 herhalingen doet dan zal de klant op dinsdag weer 3 sets van 10 herhalingen zien. Zo blijft de klant gemotiveerd om voor die 10 herhalingen te gaan.💪 Het is ook inderdaad zo dat als je hebt ingesteld dat de oefening met 15 kg uitgevoerd moet worden en de klant heeft 17 kg gedaan (en ingevoerd), zal de klant volgende keer 17 kg zien. 

Mocht het zo zijn dat de klant in de toekomst meer sets en herhalingen moet doen dan ingesteld staat, zal je de workout zelf moeten bewerken en voor “Bewerk en pas wijzigingen toe op klanten die dit trainingsplan gebruiken”.

 

Hopelijk heb je hier wat aan!🙂

 


Hallo, 

 

Ik zie dat de app automatisch voorstellen doet betreft hogere gewichten bij een volgende training.

Dit wil ik niet.

 

Ik werk ook met andere manieren om progressie te boeken ipv alleen gewicht verhogen.

 

 Hoe kan ik dit uitzetten?

 Bedankt!

 

 Groetjes Tamara 

 


Hi Tamara,

 

Leuk dat je reageert op onze community. ✨

 

Het klopt inderdaad dat het systeem een gewicht suggestie doet bij een volgende training. 

Het werk zo dat als de sporter niks aanpast in zijn gewicht en zijn herhalingen dan zal de gewicht suggestie hetzelfde zijn als de workout ervoor. Als de sporter wel een aanpassing maakt in zijn herhalingen dan zal het systeem een berekening maken en een hoger gewicht suggesteren om zo de sporter te motiveren. 💪 

Deze functie valt niet uit te zetten.  

 

Mocht je hier andere vragen over hebben, laat het ons vooral weten! 😊

 

Groetjes Esmée


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }