Skip to main content

Een klant van mij kreeg gisteravond op de voedingsapp de melding dat ze de intake opnieuw langs moest lopen. Dat heeft ze gedaan, maar nu is de hoeveelheid calorieën opgehoogd wat niet de bedoeling is. Hoe kan dit?

Hi Anita!

Wat leuk dat je onze nieuwe community gebruikt voor je vraag.

Het lijkt er op dat er bij de tweede keer van het invullen van de intake andere gegevens zijn ingevuld dan dat er bij de eerste keer is gedaan, wat logisch is als haar eigen gegevens zijn veranderd in de tijd dat jij haar hebt geholpen.

Bij het begin van de intake worden er een aantal vragen gesteld over de gebruiker zelf en hoe actief die is. Aan het einde van de intake krijgt de gebruiker verschillende plannen voorgesteld: Evenwicht, Atletisch, Duurtraining, Na afvallen en Spierbehoud. Wanneer het plan dat de gebruiker wilt volgen gekozen is, calculeert het systeem wat haar caloriedoel is aan de hand van alle gegevens die zijn ingevuld tijdens de intake.

Ik raad je dus aan om aan jouw klant te vragen of ze inderdaad andere gegevens heeft ingevuld dan in haar eerste intake, en wie weet kan er wel een nieuw doel gesteld worden om zo dichter bij het doel van jouw klant te komen!
 


Dat snap ik. Maar dan is mijn volgende vraag: waarom krijgt ze buiten mij om een nieuwe intake? (dat is iets wat ik met haar doorneem en niet iets wat automatisch moet gaan)


Hi Anita,

Sorry voor de vertraging van het antwoord. Hier was intern even wat onderzoek voor nodig.

Jouw lid heeft eerst de app intake gedaan. De reden dat ze later nog een keer haar gegevens moest invullen, was omdat dat de daadwerkelijke intake was met jou. Idealiter wil je natuurlijk alléén de zakelijke intake intake die jullie dan samen kunnen invullen.

Onze productmanager heeft dit meegenomen in de feedback.


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }