een patient van ons stond 2e Paasdag voor de deur. Die dicht was…
Vind ik best bijzonder.
Hier in de praktijk hangen flyers met erop wanneer we geopend en gesloten zijn….
Kan ik iets in het rooster doen zodat men op zo'n dag niet kan plannen via de app thuis of kan zien dat wij dicht zijn?
vriendelijke groet,
FysioTotaal
Danielle
administratie
Beste antwoord door JoeyWensveen
Je kunt in het afspraakrooster de beschikbaarheid voor die dag verwijderen zodat niemand op die dag iets kan inplannen. Wat ik zelf verder altijd doe is via Systeeminstellingen > Marketing (onder kopje “engage”) een promotiebanner plaatsen met de openingstijden op feestdagen. Je klanten zien dit dan op het hoofdscherm van de app zodra ze deze openen.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Je kunt in het afspraakrooster de beschikbaarheid voor die dag verwijderen zodat niemand op die dag iets kan inplannen. Wat ik zelf verder altijd doe is via Systeeminstellingen > Marketing (onder kopje “engage”) een promotiebanner plaatsen met de openingstijden op feestdagen. Je klanten zien dit dan op het hoofdscherm van de app zodra ze deze openen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.