Skip to main content

Ik heb nog wel een aantal verzoeken als het gaat om de metrics de ik mis in de lijst van 144 dingen die je kan bijhouden van PT klanten.

 

Kunnen we volgende worden toegevoegd?

- aantal muscle ups (max)

- aantal muscle ups (met extra gewicht) 1RM

- aantal muscle ups (met extra gewicht) 3RM

- aantal dips (max)

- aantal dips (met extra gewicht) 1RM

- aantal dips (met extra gewicht) 3RM

- Handstand Hold (max seconden)

- Backlever Hold (max seconden)

- Frontlever Hold (max seconden)

- Humanflag hold rechts (max seconden)

- Humanflag hold links (max seconden)

 

Er staan namelijk metrics is waarvan ik denk, welke personal trainer gebruikt die ? En bovenstaande metric voorstellen bevatten toch een aantal basics (zoals dips en muscle ups) die vrij essentiele bewegingen zijn bij bodyweight trainingen.

Hi!

 

Bedankt voor het posten van je idee! 

 

Heb is inderdaad nog niet mogelijk om zelf variabelen toe te voegen aan de voortgangstablad van klanten. Wel ben ik het met je eens dat dit een handige feature kan zijn om  oefeningen toe te voegen die essentieel voor jou zijn. Om die reden heb ik het voorgedragen bij de Product Manager, wie gaat onderzoeken of het haalbaar is/geen prioriteit heeft om het te gaan bouwen.

 

Voor in de tussentijd zou je mogelijk het volgende kunnen doen om de progressie van je klanten bij te houden m.b.t. deze belangrijke bewegingen voor jouw club:

 

Voeg een activiteit toe zoals je ook een nieuwe activiteit toevoegt in een trainingsplan of in de activiteitenkalender van een klant. Deze noem je dan bijvoorbeeld: “aantal muscle ups (max)”. Wanneer een klant deze ‘test’ heeft gedaan/gaat doen, dan zet je deze in zijn/haar activiteitenkalender en laat je die persoon de score in reps en gewicht of tijd invullen. Zorg ervoor dat de oefening juist staat ingesteld:  Front lever op tijd vs max dips op reps.

 

Wanneer deze klant de gegevens invult en de activiteit voltooit, zullen deze gegevens altijd opgeslagen blijven in de geschiedenis van deze activiteit. Wanneer je de oefening dan later weer opzoekt, en op geschiedenis klikt ziet dat er zo uit. 

 

 

 

 


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }