Vraag

Kun je Video workouts alleen mobiel bekijken?

  • 22 March 2024
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

Badge +1

Hi allemaal ik ben nieuw hier en ben nog flink aan het zoeken naar de mogelijkheden binnen Virtuagym. Nu heb ik al enige tijd een opdrachtgever die voor zijn werkgevers gebruik maakt van mijn online video database. Deze ben ik nu aan het overzetten naar VIrtuagym. Het enige is dat ik nu zie dat deze videoworkouts alleen beschikbaar zijn via de app. Klopt dat? De werknemers keken namelijk voorheen via hun pc naar onze videoworkouts en ik ben bang dat ik deze opdrachtgever nu kwijt ga raken als mensen alleen maar via de app de workouts kunnen bekijken. Natuurlijk kunnen ze deze streamen over tv. Maar In praktijk kan het zijn dat ze meestal op het werk ook het e.e.a. doen aan onze workouts. Kan iemand helpen? Als het niet mogelijk is, kan ik dan een link plaatsen op mijn website of zoiets. Het hangt wel achter een pro lidmaatschap, men kan er niet zomaar bij. Hoop op een oplossing!


1 reactie

Fijn dat je deze feedback met ons deelt!

Het klopt inderdaad dat je via het online portaal helaas geen toegang hebt tot de Video Workout Module. 
Ik snap dat dit een teleurstelling is en dat dit de vraag oproept hoe je het passend kan maken voor jouw opdrachtgever.
Graag delen we een aantal tips met je: 
1. Indien ze kunnen streamen vanaf de tablet en/of mobiel kunnen ze gebruik maken van de app. Deze kan ook op de tablet gedownload worden via Google Play Store en Apple Store. Hierin is Video Workouts natuurlijk wel beschikbaar.
2. Je kan er ook voor kiezen om een aparte besloten community groep aan te maken voor deze opdrachtgever. In deze community kan je video's plaatsen, mits deze verwijst naar een YouTube of Vimeo link. Je hebt de mogelijkheid om op YouTube "verborgen" video's toe te voegen. Deze video's zullen alleen toegankelijk zijn voor mensen die de directe link hebben naar de video. 
3. Je kan er ook voor kiezen om een aparte workout activiteit aan te maken en deze toe te voegen aan de activiteitenkalender van de opdrachtgever. Ook hier wordt er gevraagd naar een YouTube link.

Ik hoop dat  een van deze opties een passende oplossing kan bieden voor jouw opdrachtgever. 
 

Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }