Skip to main content

Hiii,

 

We hebben hier een mooi Neo Health Station staan.

Ik heb begrepen dat deze wordt uitgefaseerd in ontwikkeling. Hoe kan dit? De aanschafprijs hiervan is immers niet mals geweest. 

Zijn er meer gyms die hier mee werk(t)en? Het zou een perfecte aanmeld-reserveer tool kunnen zijn voor het geven van lessen.

 

Hoor graag! Grtz

Hi @Dennis Moonen 

Dank voor jouw bericht. Ik heb van mijn collega's begrepen dat er in 2018 inderdaad een aantal afnames zijn geweest van dergelijke stations.We zijn echter verder gegaan met VG Touch, wat een verbeterde, hardware onafhankelijke versie van het station is. We proberen echter nog steeds support te leveren bij eventuele problemen en je kan het station waar mogelijk dan ook nog steeds gebruiken. 

Je kan de Virtuagym Touch zien als de opvolger van het station dat jij nu hebt: https://business.virtuagym.com/nl/touch/

Mocht je hier aanvullende vragen over hebben, dan horen we dat natuurlijk graag.

Fijne dag!


Ja Touch, dat is mij ook verteld, maar daar koop IK toch niets voor….. Support is immers géén ontwikkeling en heb hier dus een hele dure boekensteun staan. Er is ook niet eens aangeboden het om te zetten naar Touch. Deze grap kostte 7000€ (!!) + een maandelijkse toelage.


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }