Skip to main content

Ik vraag me af of het mogelijk is om per trainer in te zien wat de omzet is. Nu berekenen we zelf wat de omzet is en welk percentage hierover de trainers ontvangen, maar dit is erg tijdsintensief. Is er ook een mogelijkheid om dit in ons VG account te zien?

Hi Ise,

 

Allereerst, leuk dat je een vraag in de community stelt!

 

Toevallig hebben we gisteren vergelijkbare feedback ontvangen. 

 

Gaat het in jouw geval over de verkoop van lidmaatschappen/overige producten of over de hoeveelheid trainingen iedere trainer heeft gegeven?

 

Mocht het over de hoeveelheid uren gaan per trainer: hier hebben we wel een aantal mooie, nieuwe features voor in onze BETA versie van de bedrijfsstatistieken. Met deze statistieken kan je jouw personeelsleden eventueel nog beter coachen. Indien je wil dat we deze BETA versie alvast voor je aanzetten, dan horen we dat natuurlijk graag.

 

Een hele fijne dag en ik hoor van je!


Hoi Demi,

 

Het gaat inderdaad over de hoeveelheid trainingen die iedere trainer heeft gegeven (en daar een te factureren bedrag aan hangen). Of de volledige omzet zodat wij zelf alleen het percentage uit hoeven te rekenen.

 

Wat is deze BETA versie precies?

 

Fijne dag!


Hi Ise,

 

Allereerst, leuk dat je een vraag in de community stelt!

 

Toevallig hebben we gisteren vergelijkbare feedback ontvangen. 

 

Gaat het in jouw geval over de verkoop van lidmaatschappen/overige producten of over de hoeveelheid trainingen iedere trainer heeft gegeven?

 

Mocht het over de hoeveelheid uren gaan per trainer: hier hebben we wel een aantal mooie, nieuwe features voor in onze BETA versie van de bedrijfsstatistieken. Met deze statistieken kan je jouw personeelsleden eventueel nog beter coachen. Indien je wil dat we deze BETA versie alvast voor je aanzetten, dan horen we dat natuurlijk graag.

 

Een hele fijne dag en ik hoor van je!

Hoi Demi, zou je de BETA van de bedrijfsstatistieken ook aan kunnen zetten voor mijn sportschool? Ik heb op de Fibo een voorproefje gezien, en het lijkt me heel fijn om dat nu vast te kunnen gebruiken/uitproberen.


Hi @Ise ,

 

BETA is de vernieuwde versie van de bedrijfsstatistieken, waarin meerdere (nieuwe) tabellen en grafieken zijn opgenomen. In de BETA-versie zijn inderdaad ook meer gegevens met betrekking tot het personeel zichtbaar.

Houd er wel rekening mee dat de BETA-versie nog volop in ontwikkeling is en dat het kan voorkomen dat bepaalde details niet kloppen. Indien je een fout ontdekt, laat het ons dan vooral even weten!

Ik heb de BETA bedrijfsstatistieken voor je aangezet!

 

 


@JoeyWensveen Ik heb de BETA versie in jouw portaal ook geactiveerd!


Hoi Demi,

 

Nog bedankt dat je deze functie hebt aangezet. Maar naar mijn idee kan ik hier nog steeds niet de omzet per coach inzien. Misschien doe ik iets fout. Zou je me uit lukken leggen waar bij ‘personeel’ ik dit zou moeten kunnen zien?


Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }