Skip to main content

Goedendag!

Ik kan niet inzien in de coach-app wanneer iemand een afspraak heeft in het afspraakrooster. Kan dat kloppen? Hoe kan ik dit wel regelen? Anders moeten wij steeds een laptop tot onze beschikking hebben.

 

Hoor graag!

 

 

Hi Freek,

 

Bedankt voor je vraag! 

 

Bedoel je of je je Afspraken rooster in kunt zien via de coaching app? Of wil je de afspraken zien van je collega’s?

 

Ik hoor het graag.


de afspraken van de cliënt in het afspraakrooster in de coach-app kunnen zien. Een lijst met afspraken van een cliënt is echt een verademing. :-) 

 

dus dat je een waslijst aan afspraken ziet. Zie niet altijd of mensen vooruit gepland zijn zonder het nagevraagd te hebben


Bedankt voor je reactie.

Dus je bedoelt dat je op een klant kunt klikken en dan zo kunt zien of deze klant nog andere personal trainingen heeft gepland de komende tijd?

Helaas is dit op het moment nog niet mogelijk maar ik vind dit wel een heel goed idee! Grote kans dat meer cubs/coaches dit fijn zouden vinden als feature. 

Als je dit post onder ideen kunnen andere coaches dit ook zien. Het werkt namelijk zo: andere coaches kunnen een stem geven aan een idee.

Hoe meer stemmen, hoe groter de kans dat dit zal worden geimplementeerd!

^ Chayenne


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }