Skip to main content

Hi allen, 

 

De vraag net ook aan support gesteld, maar ook ff hier, misschien hebben jullie een antwoord. Ik kon de vraag echter niet vinden. Vandaag is een klant in mijn voedingscoaching begonnen. Ik heb haar gevraagd de virtuagym app en de food app te downloaden. Nu geeft ze aan dat ze de virtuagym app ook gebruikt voor haar sportschool. Is het mogelijk om deze dingen te koppelen..? Dat ze mijn voedingsplan ziet vanuit mijn bedrijf, maar dat ze ook haar lessen kan blijven boeken via de sportschool? 

 

Thanks all!

 

Groet,

Michelle

volgens mij kan ze gewoon wisselen tussen de accounts. ik heb er bij mij ook personen die bij mij trainen en ergens anders. ze moet dan wel wisselen tussen de accounts. volgens mij kan het niet dat ze jouw voedingsschema koppelt met haar sportschool omdat het twee aparte bedrijven zijn en/dus twee aparte accounts die ze heeft in virtuagym


Thanks voor je reactie! Ze durfde zelf niet op mijn activatielink te klikken, bang dat er iets mis zou gaan. Maar dan ga ik haar dat wel gewoon laten doen en dan verwacht ik dat dat vanzelf goed komt. Gelukkig! Kon me al niet voorstellen dat dit nog niet eerder was voorgekomen 🙂.

 

Fijn weekend!


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }