Skip to main content

goedendag,

 

ik heb 2 type lessen aangemaakt, als ik achter mijn laptop zit kan ik de lessen heel mooi zien in het klanten en medewerkers rooster.

maar ga ik naar de app krijg ik bij klanten rooster maar 1 les te zien .. ook als ik ze beide aan vink!! bij medewerkers zie ik ze wel allebei. 

iemand een idee hoe dit mogelijk is?

 

groet Bart

Hey Bart! 

 

Wat leuk om je tegen te komen in de community! 

 

Ik zie inderdaad dat je 2 roosters en ook 2 rooster activiteiten hebt aangemaakt. 

Personal Group training en HIT zie ik staan. Ik zie alleen niet de lessen in het rooster staan, voor nu zijn deze nog leeg dus dat komt wel overeen met wat je ziet in de app. 

 

Om de rooster te vullen dien je de activiteiten toe te voegen aan het rooster. Dit kun je doen door naast de dag/datum op het + teken de klikken en de activiteit te kiezen uit de lijst. Deze kun je dan ook direct herhaaldelijk inplannen. 

 

Als het goed is zou je dit dan gelijk terug moeten kunnen zien in de app nadat je deze hebt gesynchroniseerd. 

 

Laat het gerust even weten als je hier niet uit komt dan kunnen we er samen naar kijken :)

 

Groetjes,

Joy! 


Hoi hoi..

 

Het geen wat je beschrijft heb ik gedaan.

Op de laptop zie ik ze wel, maar als ik mijn app open dan zie ik in het klanten rooster alleen maar de H.I.I.T. staan en niet de personal (group) Training...


Hi Bart, 

 

Excuses.. Ik keek in de verkeerde week! 

 

Ik zie de lessen inderdaad ook, als klant kon ik het nog niet zien omdat via Coach → Module instellingen → Gebruikers Apps (Onderaan de pagina) heel veel apps nog uitgeschakeld stonden. 

 

Ik heb deze nu voor je ingeschakeld. Zou je de app eens opnieuw kunnen installeren en dan kijken of je alles kunt zien? 

 

Groetjes,

Joy! 


Hoi Joy..

 

Het werkt !!! 

Heb de app verwijderd en opnieuw gedaan en nu zie ik idd bijde lessen…

 

Helemaal Top

Thanks 💪💪💪


Hi Bart,

 

Goed om te horen! 

 

Veel succes verder :) 

 

Groetjes,

Joy!


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }