Skip to main content

Beste, 

 

Wij werken met E-fit en trainen max 20 min dus maken we oefeningen met 10 of 20 sec rust er in. 

Wanneer ik dit schema opmaak en alles juist instel en het trainingsschema ga afspelen dan is de pauze helaas terug 30 sec wat voor ons echt we te veel is. Ze kunnen idd klikken zodat de pauze weg is maar dit is niet de bedoeling he klanten liggen op de grond trainigs schema speelt af op tv via tablet dus ze moeten steeds rechtstaan om op het scherm te gaan klikken. 

Zoiets moet dringend opgelost zien te worden want op deze manier kunnen we niet verder. 

Of doe ik iets verkeerd? 

Hi Hilde,

 

Goed dat je dit aangeeft! De rust zou inderdaad zo weergegeven moeten worden zoals je die ingesteld hebt. Graag denken we met je mee om dit op te lossen.

Zou je wellicht kunnen controleren of je hetzelfde merkt wanneer je op de tablet naar ‘ik’, dan naar de instellingen en helemaal onderaan naar ‘sync’ gaat? Door handmatig op synchroniseren te drukken weet je zeker dat de ingestelde workout online goed opgeslagen is en weer op het apparaat terecht komt.
Het kan namelijk soms voorkomen dat er op een telefoon of tablet nog met een oude versie gewerkt wordt.

 

Mocht je het dan nog steeds merken dan zou ik je willen vragen naar onze supportafdeling te mailen om aan te geven om welk portaal en welke workout het gaat, dan kijken wij achter de schermen ook even mee.

 

Samen komen er vast goed uit! 🌟

 
 

Hallo, 

 

Dit is ook zo wanneer ik dit op mijn laptop of pc laat afspelen. 

Voor het aspelen van de klanten gebruiken we de app niet we gaan gewoon via google chrome -  virtuagym laten afspelen en streamen naar tv we kunnen de app niet gebruiken omdat het anders smal op tv wordt afgespeeld. 

 

Ik heb dit ook al doorgegeven aan de supportafdeling dus ik hoop dat hier snel een oplossing voor komt. 


Hi Hilde,

Goed dat je het in dit geval al doorgegeven hebt aan de supportafdeling. Het lijkt me een goed idee wanneer zij voor deze specifieke case even met je mee kunnen kijken en dan komen we samen vast tot een oplossing!

 
 

.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }