Skip to main content

Bij het selecteren van de oefeningen kun je op fitness doelstelling selecteren, is het ook mogelijk om oefeningen te selecteren op basis van spiergroepen. 

Bijvoorbeeld filter om alle oefeningen voor buikspieren.

Hi!

Dank je wel voor je idee, hierop kan je al filteren bij het maken van een workout. 

In de VG coach-app ga je naar de klant waar je een een workout wil toevoegen > workout toevoegen > workout aanmaken > vul alles in naar wens > filter links onder de zoekbalk op de spiergroep.

Ook in het portaal kan je filteren (zie de tweede afbeelding). Ga via coach naar trainingsschema's > nieuw trainingsschema > oefening toevoegen > filter op spiegroep.


Mocht je er niet uitkomen, laat het dan vooral weten!


Ja dit is bij het maken van de workout, maar ik wil een filter bij het zoeken van een workout gebasseerd op de spier groep. Dus ik wil alle workouts zien voor bijvoorbeeld de buikspieren.


Hi! Dank je wel voor de uitleg! Op dit moment is dat inderdaad niet mogelijk. Ik heb inmiddels onze product manager gesproken die verwacht niet dat dit geïmplementeerd gaat worden. 

Je zou gebruik kunnen maken van de custom goals via systeem instellingen > klantdoelen. Je kan de doelen customizen en deze gebruiken als filter voor de workout. Bijvoorbeeld als doel "sterkere buikspieren”.

Als je nog vragen hebt, laat het dan vooral weten!


Deze filter zit namelijk wel op de [activiteiten] filter mogelijkheid, maar niet op de workouts filter mogelijkheid? Ik zou graag zien dat dezelfde [Muscles] filter ook op de workouts filter mogelijkheid komt.


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }