Skip to main content

Ik heb een vragenlijst welke ik wil koppelen aan het verplichte intakeformulier. Bovenaan het e-mailsjabloon staat de shortcode {QUESTIONNAIRE_LINK}. Ik kan echter nergens vinden hoe ik de link van mijn vragenlijst hier aan kan koppelen. 

Hi @Curves Meppel,

Dank voor jouw bericht. Om jou beter te kunnen helpen heb ik wat aanvullende vragen:

  • Gaat het hier om een vragenlijst die je zelf al hebt gemaakt, buiten onze software om
  • Begrijp ik goed dat je deze externe vragenlijst graag zou willen verwerken in de e-mail die klanten krijgen over de al bestaande vragenlijst die ze per e-mail toegestuurd krijgen?

We horen het graag. Fijne dag!


Hallo @Rick ,

Dat klopt, maar ik heb inmiddels begrepen dat dit jammer genoeg niet kan. Ik vind dit wel teleurstellend. Ik ben meer afhankelijk van jullie input, dan ik op voorhand had verwacht i.v.m. een aantal zaken zoals het maken en versturen van de geautomatiseerde mails. 

Met een sportieve groet, Janine


Hopelijk is dit iets wat in de toekomst mogelijk gemaakt kan worden. Ik zal het nog extra als feedback doorgeven. Ook met betrekking tot automatisering, weet ik dat mijn collega's meer mogelijkheden willen gaan bieden. Aan de achterkant zijn mijn collega's bezig met vele projecten die hopelijk ook jou gaan voorzien van een extra boost in het gebruik van onze software.


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }