Skip to main content

Als ik een schema maak, zet ik deze op '’alleen zichtbaar voor mij'’. Als ik het plan zichtbaar maak voor iedereen binnen mijn club, ziet iedereen ieders plan. Bij module instellingen heb ik staan: klanten hebben toegang tot: alleen club trainingschema's. Waar doe ik iets fout? De tegel trainingsplan details doet helemaal niks en de tegen workouts, opent wel, maar daar blijft het bij. Ik hoor het graag.

Hi,

Leuk dat je reageert op onze community!

Het klopt dat de workouts niet zichtbaar zijn onder deze tegels. Dit komt omdat je bij de workouts hebt ingesteld dat deze alleen zichtbaar zijn voor jou. Wens je dat het zichtbaar is voor specifieke klanten of voor iedereen?
Het zit namelijk zo, zodra je de workout toewijst aan een klant zal alleen deze klant de workout zien. Als je wenst dat iedereen de workout kan zien onder deze tegels dan zou je zichtbaarheid voor iedereen binnen je club kunnen instellen. 

Let wel op! Zodra je een workout aan een klant hebt toegewezen, moet de klant eerst de app handmatig synchroniseren zodat de workout zichtbaar wordt. Dit doe je zo: Ga in je app naar Ik> Rechts boven op het tandwieltje> onderin op “Synchroniseren”.

Hopelijk geef ik zo antwoord op je vraag! Laat het ons vooral weten als je verder nog vragen hebt. 😊

Hi Esmee,

Uit bovenstaande conversatie begrijp ik dat onder de tegel ‘trainingsplan details’ alleen workouts zichtbaar zijn als ik de trainingsplannen zichtbaarheid instel op ‘alle klanten’?

Ik zou graag een schema aan één klant toe willen wijzen, wat niemand anders ziet, alleen die klant. En dat die klant daar door middel van dat tegeltje trainingsplan details dan bij kan.

Is dat mogelijk?

En zo nee, is het trainingsplan voor die klant dan alleen in te zien via de ‘kalender’?

Het zou mooi zijn als de trainingsplan details tegel ook individueel werkt.

Ik hoor het graag.

Bedankt.

Groetjes Tamara

Hi Tamara 😊,

Ik heb dit zojuist uitgeprobeerd en het klopt inderdaad dat als de klant zijn/haar schema wilt zien die alleen voor hem/ haar bedoelt is, dan moet de klant kijken bij ‘Kalender’. 

De tegel ‘trainingsplan details’ blijft dan vooralsnog blanco als je alle trainingschema's opslaat met zichtbaarheid ‘Alleen voor mij’.

Ik begrijp dat je het handig zou vinden als de tegel ook individueel zou werken. Het is wel zo dat als de klant op het ‘Kalender’ drukt dan ziet hij/zij rechtsboven een optie om naar ‘Mijn plan’ te gaan en hier zal de klant alle schema's netjes onder elkaar zien.

Hopelijk vind je dit ook handig en kan je hier ook wat mee. Hopelijk heb ik je zo voldoende geïnformeerd.🌞

Groetjes,

Esmée

.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }