Skip to main content

ik zou graag een uitnodiging mail versturen naar potentiëlen nieuwe klanten .. hoe doe ik dat ??

bij systeeminstellingen onder het kopje  Emailsjablonen uitnodiging klant heb ik aan gepast naar eigen.

maar verstuur ik die nu?

Hi Bart,

Goed idee om je leads proactief te benaderen!

Om mails te sturen naar potentiële nieuwe klanten is er reed een nieuwe leads module toegevoegd in het systeem. 

Als je je leads een mail wilt sturen, raad ik je aan om al je leads in die module op te slaan. Dit zorgt niet alleen voor een duidelijk overzicht van wie je leads zijn, maar je kunt hier ook de status van de leads aanpassen naar Nieuw, Gecontacteerd, In contact, Afspraak gemaakt, Afspraak afgerond, Gratis trial, Inschrijving gepland, Niet komen opdagen, Afgewezen, Contact verloren, Ongeschikt of Closed - third party aggregators. 

Kortom; je kunt hier dus de loopbaan van jouw leads in een mooi overzicht zien!

 

Nu het antwoord op je vraag. 

Nadat je al je klanten in de Leads module hebt toegevoegd, kun je dit kun je het beste doen door op de Exporteer knop te klikken onder aan de module. 

In dat exportbestand staat een rij met emailadressen die je kunt kopiëren en plakken, zodat jij in één keer al jouw leads een mail kan sturen.

 

Op dit moment is er helaas nog geen directe knop om in een keer een mail te versturen naar leads als hoe je dat in de klantenmodule hebt. 

Omdat deze module nog redelijk nieuw is, wordt er nog hard aan gewerkt om te perfectioneren en zal de mogelijkheid om een mail te sturen naar alle leads vanuit Virtuagym zelf zonder te exporteren zeker nog komen!


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }