Skip to main content

hoe pas je een bestaand en toegewezen voedingsplan aan zonder hem opnieuw toe te wijzen/plannen. doe ik dat wel staan er plots 2 voedingsplannen in het dagboek van de klant, hoe verwijder ik bij voorbeeld het oude voedingsplan uit het dagboek..

Hi Bas,

Het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat een klant meerdere maaltijdplannen tegelijk heeft, dat wordt natuurlijk wel héél veel eten 😋

Voor alsnog biedt ons systeem niet de mogelijkheid aan om een maaltijdplan bij één specifieke klant in het geheel te verwijderen. Deze feedback ligt al bij onze development afdeling.

Er zijn een aantal alternatieve mogelijkheden die er wél zijn, en afhankelijk van de situatie kun je kijken welke het beste bij de klant past:

  1. Mocht het toevallig een nieuwe klant zijn kun je overwegen de klant te verwijderen en opnieuw toe te voegen met het juiste maaltijdplan.
  2. Daarnaast is er de mogelijkheid het voedingsdagboek van de klant per dag in het geheel leeg te maken en daarna een nieuw maaltijdplan toe te voegen.
  3. Als laatste kan het gehele maaltijdplan verwijderd worden, belangrijk hierbij is dat daarmee het maaltijdplan verwijderd wordt voor alle klanten die datzelfde maaltijdplan gebruiken.

Ik hoop dat een van deze opties voor nu een oplossing voor je kan bieden. Zo te zien heb je ook al gestemd op het idee hierover op de ideeën pagina. Dat is precies waar onze development afdeling een deel van de input voor prioritering vandaan haalt!

 
 

.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }