Skip to main content

Hallo Virtuagym Team,

Ik ben erg tevreden over de Coach Module en gebruik deze graag om templates te maken die ik aan meerdere klanten kan koppelen. Tijdens de eerste training pas ik vaak oefeningen aan op basis van wat een klant nodig heeft of nog moet verbeteren.

Echter, ik heb gemerkt dat deze aanpassingen niet worden doorgevoerd in het programma voor die specifieke klant bij de volgende training. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik het programma per klant kan aanpassen, zodat de veranderingen blijven staan? Bijvoorbeeld: als ik 3 sets van 20 reps aanpas naar 2 sets van 12 reps, hoe zorg ik ervoor dat dit consistent blijft voor volgende sessies?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Met vriendelijke groet,

Hi SevenHealtClub,

Wat leuk om te horen dat je blij bent met de Coach module!

Helaas is het niet mogelijk om één template te gebruiken die aangepast kan worden voor verschillende leden. Het is namelijk belangrijk om voor elk lid een apart trainingsschema aan te maken.

Als je hulp nodig hebt bij het instellen van de schema’s, laat het me dan gerust weten.

Met vriendelijke groet,

Noran

Hi Noran,

Bedankt voor je  reactie en het doorverwijzen naar mijn eerdere vraag! 

Is er geen enkele mogelijk dat ik toch iets standaard opmaak en dan tijdens een training met de klant in de coachmodule via de Ipad iets aanpas? Zou me enorm helpen om dit aan te passen tijdens een training en niet elke keer een nieuw trainingsprogramma te moeten maken, of dit eerst op papier te zetten en dan aan te passen eens er tijd is om op de pc aan te passen.

Met vriendelijke groet,
Joris
SevenHealthClub

Reageer

.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }