Ik doe met mijn klanten vaak circuit training/hyrox/crossfit achtige trainingen.
Ik ben benieuwd hoe je het makkelijkst een circuit training kan maken, als je bijvoorbeeld een circuit 3 of 4x wil doen of als je een 20min amrap doet, hoe verwerk ik dat in een trainingsschema. Ik heb door dat je workouts kan koppelen.
Gr Gijs
Bladzijde 1 / 1
Beste Gijs,
Leuk om te horen dat je met je klanten circuit training en Hyrox/CrossFit-achtige sessies doet!
Wanneer je een circuit of AMRAP wilt verwerken in een trainingsschema, kun je dit het beste op de volgende manier doen:
Bij het aanmaken van een training kun je per oefening aangeven of je op herhalingen of op tijd werkt. Als je bijvoorbeeld een oefening toevoegt en onderaan bij “reps” 40 invult, dan kun je dit instellen als 40 seconden, door “reps” om te zetten naar tijd. Zo kun je voor elke oefening een vaste tijdsduur instellen, ideaal voor circuits.
Let wel: als je dezelfde oefening meerdere keren in dezelfde workout wilt gebruiken (bijvoorbeeld bij een rondje van 3 of 4 circuits), dan moet je deze oefening ook meerdere keren toevoegen aan de training. Het systeem ziet herhalingen van oefeningen niet automatisch als een “ronde”.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.