Hi,
Ik heb zelf enkele oefeningen gecreëerd inclusief instructievideo. Nu wil ik deze oefeningen aanpassen, of misschien verwijderen, maar de software laat dit niet toe.
Iemand die mij kan helpen?
Alvast bedankt.🙏🏻
Hi,
Ik heb zelf enkele oefeningen gecreëerd inclusief instructievideo. Nu wil ik deze oefeningen aanpassen, of misschien verwijderen, maar de software laat dit niet toe.
Iemand die mij kan helpen?
Alvast bedankt.🙏🏻
Beste antwoord door Jonne Tijssen
Hi Kevin! Excuses voor de vertraging in mijn antwoord.
Aangezien de notitie aangeeft dat de oefening niet aangepast kan worden omdat er eerder bijgehouden activiteiten verloren kunnen gaan, en er geen eerdere activiteiten geweest zijn, wilde ik dit even dubbelchecken bij ons development team. Hierdoor liet het antwoord iets langer op zich laat wachten, maar gelukkig is hij er nu!
Zoals Coaching with Heart aangeeft is het inderdaad niet mogelijk om een oefening helemaal te verwijderen, echter zou je een oefening wel kunnen aanpassen door die toe te voegen aan de activiteitenkalender, op de titel te klikken en vervolgens op edit te klikken. Dit geldt alleen niet voor het aanpassen van duur gebaseerd naar set gebaseerd omdat er niet gekeken wordt of hij al eerder is gebruikt.
Mijn advies is om een nieuwe oefening aan te passen als je de oefening van Duur naar Set wilt aanpassen.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.