Vraag

Zelf gecreëerde oefening

  • 19 October 2023
  • 7 reacties
  • 86 Bekeken

Badge

Hi,

 

Ik heb zelf enkele oefeningen gecreëerd inclusief instructievideo. Nu wil ik deze oefeningen aanpassen, of misschien verwijderen, maar de software laat dit niet toe. 
 

Iemand die mij kan helpen?

 

Alvast bedankt.🙏🏻 

 

 

 


7 reacties

Hey Kevin!

Wat vervelend dat het niet direct lukt om oefeningen aan te passen. 

Zou je door middel van een screenshot kunnen laten zien wat het systeem laat zien waardoor het je niet toe laat om de oefeningen aan te passen? Als je mij ook kunt laten weten welke oefening je precies probeert aan te passen, kan ik met je meekijken in je portaal.

Ik kijk uit naar je reactie

 

Badge

Hi Jonne,

 

Hier zie je alvast wat het systeem toont:

 


Ik wil dit dus graag aanpassen naar ‘Set gebaseerd’. (Terwijl de oefening nog in geen enkel schema wordt gebruikt).
Ik zie ook geen optie om de oefening in zijn geheel te verwijderen, of kijk ik verkeerd?

 

Alvast bedankt.

Badge

Is bij jou de video ook zichtbaar bij de oefening in de app? Ik heb de link wel toegevoegd tijdens het aanpassen van de oefening, maar zie de video niet. Heb het ook als vraag gesteld, maar dacht als jij het toevallig weet. Een verwijder optie heb ik ook nog niet gezien indd.

Badge

@Coaching with Heart 
Ik heb de video toegevoegd aan de hand van Youtube link en die is wel zichtbaar.

Ik heb ondertussen ook al mails gestuurd, maar ook daar krijg ik geen antwoord.

Heel vervelend, aangezien tijd kostbaar is. @Jonne Tijssen ?👋

Badge

Bij mij geeft hij inderdaad ook het zelfde aan als bij jou, dat je de duur niet kan aanpassen naar reps. Ik had dit een keer ook foutief gedaan en heb toen die oefening opgeslagen met de naam “te verwijderen” en heb een nieuwe oefening gemaakt. Jonne had me in het begin aangegeven dat je inderdaad geen oefeningen kunt verwijderen, wellicht dat hun IT mensen dit wel kunnen doen.

Hi Kevin! Excuses voor de vertraging in mijn antwoord.

Aangezien de notitie aangeeft dat de oefening niet aangepast kan worden omdat er eerder bijgehouden activiteiten verloren kunnen gaan, en er geen eerdere activiteiten geweest zijn, wilde ik dit even dubbelchecken bij ons development team. Hierdoor liet het antwoord iets langer op zich laat wachten, maar gelukkig is hij er nu! 

Zoals Coaching with Heart aangeeft is het inderdaad niet mogelijk om een oefening helemaal te verwijderen, echter zou je een oefening wel kunnen aanpassen door die toe te voegen aan de activiteitenkalender, op de titel te klikken en vervolgens op edit te klikken. Dit geldt alleen niet voor het aanpassen van duur gebaseerd naar set gebaseerd omdat er niet gekeken wordt of hij al eerder is gebruikt.

Mijn advies is om een nieuwe oefening aan te passen als je de oefening van Duur naar Set wilt aanpassen.

Badge

Bedankt, Jonne. 
 

Als ik jouw advies opvolg, dan heb ik 2 oefening met dezelfde naam. Eentje is dan op duur en de andere op set. Maar in het menu kan ik dit niet rechtstreeks zien, enkel als ik de oefening toevoeg. 
 

Ik heb helaas enkele oefeningen op duur die dus eigenlijk mogen verwijderd worden. Is er iemand binnen Virtuagym die deze oefeningen voor mij kan verwijderen?

 

Alvast bedankt. 

Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }