Vraag

Kan ik een notitie die ik onder ''overig'' in de afspraak agenda zet, ook herhalen?

  • 31 October 2023
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Badge

Ik zet soms afspraken onder een notitie in de agenda, maar dit moet super ingewikkeld. Waarom kunnen we niet gewoon simpel een notitie in de agenda zetten, die ik direct kan zien als ik in de agenda kijk (ik vind het bijvoorbeeld fijn om in de agenda in één oogopslag te zien dat er naast de naam van een cliënt een notitie staat waarin bijvoorbeeld '’wegen'’ staat, zodat ik dat niet vergeet). 

Ik weet dat we een notitie bij de cliënt kunnen zetten, maar die zie ik niet in één oogopslag. Daarvoor moet ik eerst op '’details'’ klikken en dat vind ik echt niet handig. 

En als we dan een notitie in de agenda kunnen zetten, dan zou ik die bijvoorbeeld ook wekelijks willen kunnen herhalen en niet dat ik deze er elke week weer apart in moet zetten. 

Nu heb ik een medewerker die '’notitie'’ heet aangemaakt en zet ik het bij die onder '’overige'’ in de agenda. Maar '’overige'’ kunnen we ook niet herhalen, wat super lastig is.

Zijn er meer mensen die hier tegenaan lopen?

 

Ik hoop dat dit mogelijk is!


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Marlies de Ruiter,

 

Bedankt voor je duidelijke feedback. Ik heb het gedeeld met onze productmanager, die het volgende hierover zei: 

 

“We horen inderdaad vaker dat het lastig is om direct de notitie gekoppeld aan een event in te zien. Dit staat genoteerd op de potential shape list. Daarnaast willen we op termijn ook “other” events ondersteunen die herhaaldelijk kunnen worden ingepland. Zodra we dit hebben geïmplementeerd dan is het ook mogelijk om een notitie aan de hele reeks toe te voegen / te bewerken.”

 

Dit is dus geen directe oplossing, maar we willen hier zeker in de toekomst mee aan de slag. Fijn dat je dit met ons hebt gedeeld, zo is het voor ons duidelijk dat hier echt vraag naar is vanuit de clubs.

 

Als je meer feedback hebt, plaats het vooral (of wellicht is het al gedeeld als “Idee” en kun je je stem er op achterlaten)!

Badge

Dankjewel voor je reactie! Ik hoop dat het snel ontwikkeld zal worden, kijk daar naar uit!😊

Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }