Skip to main content

Ik ervaar de hele dag al problemen met het toekennen van credits. Gisteren werkte dit nog per direct, vanmorgen deed het systeem er wel een half uur over en nu duurt het inmiddels uren. Zeer frustrerend op een dag waarop ik meerdere leden moet aanmaken als nieuwe klant en aanmelden voor lessen niet lukt aangezien de credits nog niet zijn toegekend. Dit geld zowel via kassaproducten als nieuwe lidmaatschappen als handmatig toekennen. In status.virtuagy.com staat dat alle systemen operationeel zijn, dus blijkbaar is het probleem nog niet bekend? Ik heb een mail gestuurd, maar deze wordt pas op maandag gelezen.

Daarnaast is het systeem bijzonder traag (bijv. bij aanmaak nieuwe roosteractiviteit).

Ervaren meer bedrijven dit probleem?

Het probleem lijkt opgelost.


Hi @justbebyrian 

Dank voor jouw bericht. Mijn collega’s hebben dit gisteren opgemerkt en kregen het gelukkig voor elkaar om dit relatief snel op te lossen. Alsnog willen we onze excuses aanbieden voor de eventuele ongemakken die je hiervan hebt gehad.

Mocht je aanvullende vragen hebben, dan horen we dat natuurlijk graag.

Fijne dag!


Het lijkt nog niet goed te werken, vandaag weer enorme vertraging met toekennen van credits

 


Hi @StudioDansu 

Dank voor jouw bericht. Later gistermiddag zijn er inderdaad wat vertragingen geweest rondom het uitgeven van credits. Dit hebben mijn collega’s rond 17:00/17:30 uur kunnen oplossen. Hiermee zouden eventuele problemen opgelost moeten zijn. 

Heb je nog leden waar de problemen niet zijn verholpen? Stuur deze namen dan door naar support@virtuagym.com en dan kunnen we dit laten uitzoeken door onze developers.

Excuses voor het eventuele ongemak voor jou en jouw leden.

Fijne dag!


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }