Hi Jeroen,
Bedankt voor je bericht in onze community!
Ik kan me voorstellen dat dat wat lastig kan zijn, gezien leden soms inderdaad interessante gebruikersnamen hebben haha!
Helaas, staat het vooralsnog niet op de planning om hierin een wijziging in door te voeren.
Gebruikersnamen in de Virtuagym Community/groepen bieden een unieke manier om jezelf uit te drukken. We willen dat onze leden controle hebben over de hoeveelheid informatie die ze delen met de community, inclusief hun weergegeven naam.
Sommige leden willen snel en gemakkelijk worden herkend, anderen willen anoniem blijven en weer anderen willen een beetje plezier en persoonlijkheid toevoegen aan hun gebruikersnaam.
Desalniettemin ontvangen we graag feedback en ideeën vanuit onze klanten om wellicht wél ooit een wijziging in door te voeren - wat zowel de privacy van de clubleden waarborgt, als de toegankelijkheid voor het personeel wat versoepeld. Ik zou je dan ook willen vragen om dit idee te delen op onze ideeënpagina, zodat andere clubs dit ook kunnen zien en hun mening daaraan kunnen toevoegen.
Zoals te zien is op deze pagina, worden deze ideeën allemaal onder de loep genomen en sommige daarvan uiteindelijk ingepland om aan te werken en realiseren.
Mocht je nog verdere vragen en/of ideeën hebben, vernemen wij deze graag!