Vraag

Ik kan mijn leden niet vinden om toe te voegen aan de groepen

  • 13 April 2024
  • 1 reactie
  • 16 Bekeken

Badge +1

Hallo,

Hier een newbee :)

Ik ben enthousiast begonnen met community groepen aan te maken voor alle lesgroepen die we hebben. Alleen ik kan nauwelijks deelnemers vinden. Ondanks bijna iedereen zijn nieuwe account op VG heeft geactiveerd. Ook zijn het vaak namen die je niet goed kan koppelen aan een deelnemer. Wat nu? We hebben onze deelnemers laten weten niet meer de whatsappgroepen te gebruiken voor hun eigen groep, maar via de community opties met groepen te werken. Ook onze docenten staat te popelen om deze nu in te zetten voor informatie als, afwezigheid docent, invaller, stijl les, extra oefeningen etc… Maar we kunnen de groepen dus niet vullen met (de juiste) deelnemers. Zie ik iets over het hoofd? Of moet ik deelnemers nog een specifieke opdracht geven zodat ze ook in de community kunnen worden toegevoegd?

Groet en fijn weekend,

Esther 


1 reactie

Beste Esther, 

 

Bedankt voor je berichtje in de community! 😁

 

Om leden uit te nodigen voor een community groep moeten ze in ieder geval een geactiveerd gebruikersprofiel hebben. Vervolgens ga je in de community groep waarvoor je leden wilt uitnodigen naar de knop 'uitnodigen' of 'klanten toevoegen. Vervolgens zie je dan de leden die je kunt selecteren verschijnen, dit lijken er op het eerste gezicht niet veel te zijn, maar als je naar beneden scrolt komen er steeds meer leden tevoorschijn. Je dient dus eerst te scrollen om meer leden te laden en die kun je dan allemaal selecteren.

 

Hopelijk lukt het zo wel! 

 

Fijne dag 😊

Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }