Als ik een groepsuitdaging maak en ik nodig mensen uit om deel te nemen, krijgen ze geen notificatie, geen mail en ze kunnen de uitdaging ook niet terugvinden in hun applicatie onder het vakje ‘uitdagingen’.
Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe los ik dit op?
Bedankt alvast!
Bladzijde 1 / 1
Hi Kjell,
Bedankt voor je bericht!
Ik zit momenteel in je portaal maar, zie geen uitdaging staan. Heb je deze wel goed opgeslagen? Of heb je het verwijderd nadat bleek dat niemand het zag?
We hebben sinds afgelopen vrijdag wel een storing omtrent het uitsturen van mails vanuit ons systeem die zeker nog tot en met gister heeft geduurt dus, mocht je de uitdaging in de afgelopen dagen hebben aangemaakt, zal dat hoogstwaarschijnlijk de reden zijn geweest dat je leden geen mail hebben ontvangen.
Ik zie je reactie graag tegemoet!
Ik heb gisteren 2 nieuwe uitdagingen gemaakt en mijn stagair toegevoegd. Deze kreeg geen mails, maar kon zich ook niet toevoegen in de challenge, omdat er stond ‘Vraag de maker van de uitdaging voor een uitnodiging als je mee wilt doen.’. Ik had hem echter wel toegevoegd en uitgenodigd.
Hi Kjell,
Bedankt voor je terugkoppeling.
Zojuist heb ik een privé-challenge aangemaakt en mijn test account uitgenodigd. Het duurde even maar, ik heb de uitnodiging wel ontvangen.
Ik zie dat je hier per mail ook al contact over hebt met mijn collega. Ik wil je vragen om daar de naam van de stagiair op te reageren, zodat zij intern kan kijken of er wellicht iets met dat account aan de hand is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.