Skip to main content

In dit artikel wordt uitgelegd hoe je je voeding bijhoudt in de Food app. 

Voeding bijhouden

Nadat je jouw voedingsplan hebt gemaakt, kan je beginnen met het bijhouden van jouw voeding. Dat doe je in jouw voedingsdagboek de Food app. Door op het plusteken rechtsonder te klikken kan je producten toevoegen.

Via de zoekbalk kan je zoeken naar de juiste producten. Als je een product hebt gevonden klik je er op en geef je aan hoeveel je van dit product hebt gegeten: in dit geval één ei van 50 gram. Je kan het aantal en het gewicht wijzigen en aangeven voor welke maaltijd van de dag dit voedsel geldt.

De app laat een overzicht zien met hoeveel koolhydraten, eiwitten en vetten je per dag eet. Door op een van de cirkels te klikken kun je zien hoeveel koolhydraten, eiwitten of vetten een specifiek product bevat en je doelen vergelijken met hetgeen wat je gegeten hebt. 

Een weekoverzicht is te vinden via Ik > Prestatie. Hier kan je de prestaties van de behaalde calorieën vanaf de eerste week zien. Als je op de "Wekelijkse score" klikt, onder in het scherm, dan kan je zien hoe het gaat met de calorieën, koolhydraten, eiwitten en vetten per week. De app geeft je een score op hoe goed je het voedingsplan hebt gevolgd.

Mijn klant kan geen maaltijden opslaan. Hoe komt dit? Bij mij zelf lukt het wel. Klant heeft een pro-account.

Reageer

.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }