Skip to main content

Wij maken veelvuldig gebruik van het afspraken rooster. Alleen krijg ik van onze leden te horen dat zij geen afspraakbevestiging krijgen. Wij als medewerkers wel, maar de "potentiële” leden ontvangen niks. Hebben meer clubs hier ervaring mee? En is hier al een oplossing voor?

Hoi @Dirk-Jan van Bemmel 

Dank voor jouw bericht. 

Ik heb deze instelling even opnieuw aan- en uitgezet. Mogelijk heeft dit invloed. Indien je dit blijft horen, ontvangen wij graag een voorbeeld van een lid die dit heeft gemeld, zodat wij verder onderzoek kunnen doen.

Fijne dag!


Hallo @Rick,

 

Nu krijgen de leden wel een bevestigingsmail. Alleen als wij een gast inboeken, dan krijgen zij geen mail. Dit zou wel een wens zijn.


Hi!

Het klopt dat gasten op dit moment nog geen e-mails ontvangen via het afsprakenrooster (ook niet via de widget). Hier werken mijn collega's op dit moment aan (nieuwe feature) en dit zal binnenkort wél moeten werken. 


@Rick  Dank je wel voor deze reactie. Heb jij een idee wanneer deze feature op de planning staat?

 


Dit zou volgens de productmanager ongeveer aan het eind van de maand gelanceerd moeten zijn. ✅


@Rick Onze gasten krijgen nog geen afspraakbevestiging binnen. Volgens jou vorige bericht zou dit opgelost moeten zijn, maar bij ons nog niet. Wanneer is de planning om het te lanceren?


Hi @Dirk-Jan van Bemmel 

Dank voor jouw bericht. Ik heb dit gecontroleerd bij mijn collega's en dit zou live moeten zijn: zowel coaches als gasten zouden nu een mail moeten ontvangen rondom de bevestiging van de boeking. 

Mogelijk kan je een voorbeeld delen met ons via support@virtuagym.com, van een lid of coach die deze mailing niet ontvangen zou hebben. Wij doen graag verder onderzoek. Kan je ons ook vertellen of dit om een boeking gaat die de gast zelf heeft gemaakt via de widget, of dat dit een boeking betreft waar jullie zelfstandig een gast aan hebben toegevoegd?
 

We horen het graag.


Hallo Rick,

 

Er zit blijkbaar een vertraging op de mail naar de leden toe. 30 minuten nadat ik de afspraak had ingepland kreeg ik het bericht binnen. Het probleem is opgelost.


Fijn om te horen. Dank voor de terugkoppeling!


Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }