Skip to main content

Ik biedt Personal Training in 30 en 60 minuten aan.

Het zou voor het plannen makkelijk zijn als je de “Activiteit” kunt instellen op 30 of 60 minuten en dat het te plannen agenda item dan automatisch deze minuten overneemt.

Wanneer ik nu een nieuw agenda item aanmaak is deze altijd 60 minuten.
Graag zou ik zien dat wanneer je PT-30minuten kiest dat het agenda item dan automatisch 30 minuten wordt en ook automatisch 1 Persoon.

Hi @optimalstrength 

 

Wat leuk dat jij jouw vraag stelt in onze community! 

 

Het is mogelijk om gebruik te maken van 60 en 30 minuten durende activiteiten. Ga hiervoor naar de instellingen van het afspraak rooster en maak 2 rooster categorieën aan, bij de categorieën kan jij onder ‘algemene instellingen’ de gewenste tijdvakken instellen! Zo kan je dus werken met tijdvakken van 30 en 60 minuten! 

 

Nadat jij deze categorie hebt aangemaakt met de juiste tijdvak instellingen kan je de activiteiten aanmaken en deze koppelen aan de aangemaakte categorie. 

 

Ik hoor het graag als je hier nog vragen over hebt. 

 

Met vriendelijke groet! 
 


Ik heb gezocht naar deze instellingen maar kan deze niet vinden.

Wil je screenshots sturen? of wil je stap voor stap aangeven waar ik dit kan vinden?


Hi @optimalstrength 

 

Ik zal screenshots sturen van waar je dit terugvindt vanuit mijn eigen test portaal. 

 

Eerst ga je naar de instellingen van jouw afspraak rooster en vanuit hier ga je naar ‘rooster categorieën'
 

 

Vanuit hier kan je een rooster categorie toevoegen, en zie je hier staan ‘Algemene Instellingen’ en ‘Toon boekbare tijdvakken’

 

 

Ik hoop dat je hiermee verder kan! 

 

Met vriendelijke groet, 

 

Virginia


Hallo Virginia,

 

Deze instelling die jij laat zien in het screenshot heb ik niet.

Heb ik wel de juiste versie van het portal?


Hallo Virginia,

kun je mij van een handleiding voorzien?
Desnoods meerdere screenshots via mail toesturen?

alvast bedankt.


Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }