Skip to main content

In onze sportschool mogen ze vanuit de brandweer  komen sporten. Vanuit onze hoofd locatie sturen ze maandelijks een factuur naar de brandweer die daarna betaald kan worden. Zij werken met dewi en niet met virtuagym.

 

Hoe kan ik alle lidmaatschappen in 1 keer factureren naar de brandweer?

Wat wij doen is een account aanmaken voor het bedrijf waar de factuur naartoe moet (in dit geval de brandweer). Vervolgens kun je voor alle klanten die daaronder vallen de factuur koppelen aan het account van de brandweer.

Je doet dit door bij het account van de brandweer naar facturen te gaan en te klikken op “Verbind klant financieel met <bedrijfsnaam>”. Er wordt dan 1 factuur gemaakt waarop de lidmaatschappen van alle financieel verbonden klanten worden samengevoegd.


Hi Dirk-Jan! 😄

 

Bedankt voor je vraag in de community! 

 

De optie van Joey is inderdaad ook wat ik wilde aanraden. Jullie kunnen een nieuwe klant aanmaken en hier de gegevens van de brandweer invullen. Jullie kunnen de brandweer dan financieel koppelen aan de leden waarvoor de brandweer moet betalen door bij het kopje van de facturen op financieel koppelen te klikken en aan te geven dat de brandweer betaald voor de lidmaatschappen. 

 

Hopelijk is dit een passende oplossing voor jullie! Mocht dit inderdaad zo zijn, markeer dan het anwoord van Joey als 'beste antwoord'! 😁

 

Als er nog vragen zijn, laat het dan nog even weten.

Fijne dag! 😊


Dank jullie wel voor jullie antwoord. Het heeft even geduurd voordat ik alle gegevens had van het bedrijf. Wij willen de factuur naar 2 personen mailen. 1 persoon gaat over de financiën, de andere persoon houd in de gaten wie er allemaal komen sporten vanuit de brandweer. Het makkelijkste lijkt mij om via de mail 1x per 12 weken een factuur te sturen. hoe kan ik de factuur via onze eigen mail adres sturen en niet via VG?


Beste Dirk-Jan, 

 

Dan kun je de factuur het beste eerst downloaden in pdf en daarna als bijlage toevoegen in de e-mail.

Het downloaden in pdf doe je door naar de factuur te gaan en rechtsboven te klikken op opties. Je kiest dan voor de optie 'print' of 'print preview' als de factuur nog pro forma is. Je krijgt dan een pdf-versie en die kun je downloaden en opslaan op de computer. Vervolgens kun je hem als bijlage toevoegen in de mail. 

 

Hopelijk kom je er zo uit! 

 

Fijne middag nog 😊

 

 

 


Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }