Skip to main content

Ik ben het afsprakenrooster aan het testen om eventueel voor de personal trainingen over te stappen van het oude rooster naar het afsprakenrooster. Kosteloos annuleren is bij mij een dag van tevoren. Als ze te laat annuleren komt er bij het afsprakenrooster het volgende te staan ( zie bijlage) annuleren lukt dus niet meer. Hoe weet ik dan als coach dat ze er niet zijn omdat ze niet meer kunnen annuleren? In het oude rooster kunnen ze dit wel en zijn ze hun credit kwijt maar zie ik dat ze er niet zijn en kan ik iemand anders alsnog inplannen. Kan dit ook bij het afsprakenrooster of hoe werkt dat dan?

Goedemorgen,

 

Bedankt voor je vraag in onze community!

 

In het Afspraak Rooster kan je verschillende instellingen aanpassen per activiteit. Waarschijnlijk staat de ‘Annuleer tot’ datum nu ook op '1 dag voor start activiteit’. Om het mogelijk te maken voor de klant om te annuleren, zal deze instelling aangepast moeten worden.

Als je de activiteit gaat bewerken zie je de ‘Annuleer tot’ instelling onderaan. Als je de ‘Annuleer tot’ instelt op ‘Activiteit start’ en vervolgens de ‘Gratis annuleren tot’ instelling instelt op ‘1 dag voor start activiteit’, dan kunnen klanten annuleren en zal de credit (indien van toepassing) worden afgeschreven, omdat het te laat is om kosteloos te annuleren.  

 

Hopelijk is het hiermee wat duidelijker. Mocht je hierover aanvullende vragen hebben, horen we het graag! 

 

Met vriendelijke groet,

Luc


Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }