Skip to main content

Hoe kan ik een buffertijd instellen tussen twee sessies? Als een klant een sessie wil boeken na een andere sessie, dat deze sessie er niet meteen op volgt, maar er bijvoorbeeld 10 minuten tussen zit?

Hi, 

Dankjewel voor je bericht in onze community!

Ik zie dat je het afspraken rooster gebruikt. Hierbij kan je de tijd tussen de boekingen instellen. Hiervoor ga je naar de instellingen van het afspraken rooster > kies voor activiteiten > klik op het pennetje achter de activiteit om deze te bewerken. Hier kan je de ‘tijd tussen boekingen’ aanzetten.

Hiermee kan je per activiteit de minimum tijd tussen bestaande boekingen en de start tijd of de nieuwe boeking per klant bepalen.

Gaat het om verschillende activiteiten dan is dit helaas niet mogelijk.

Ik hoop je hier voldoende mee te hebben geïnformeerd.

Fijne dag!

Met vriendelijke groet, 

Tamara

Dankjewel Tamara.

Is het ook mogelijk om tussen twee achtereenvolgende sessies buffertijd in te stellen?

Hi, 

Dankjewel voor je reactie. 

Er is alleen een tijd tussen de boekingen in te stellen als het om dezelfde activiteit gaat. Indien het om twee verschillende activiteiten gaat, is dit niet automatisch vanuit het systeem in te stellen. 

Dit zou je dan handmatig in het systeem moeten zetten. Als je wil dat er 10 minuten tussen de boekingen zit is het belangrijk dat de rooster categorie op boekbaar elk 10 minuten, anders kan je deze les niet met 10 minuten opschuiven.

Fijne dag!

Met vriendelijke groet,

Tamara

Reageer

.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }