Skip to main content

Hallo,

Bij sommige klanten moet er op de factuur een andere benaming staan, bijvoorbeeld “ergonomic coaching” ipv “fitness abonnement” om het te kunnen inbrengen voor hun zaak. Moet ik dan een nieuw lidmaatschap aanmaken en moet dit dan ook voor alle lidmaatschappen bijvoorbeeld 12 weken programma 499euro of wekelijkse pt aan 300euro/4weken?

Alvast bedankt.

Beste,

Bedankt voor je bericht!

Ik begrijp eruit dat het belangrijk is dat de naam van een bedrijf op de factuur komt te staan. Mocht het zo zijn dat het bedrijf het abonnement van het clublid ook betaald, kan je de stappen uit dit community-artikel volgen, hoe je dit kan instellen.

Is het zo dat het bedrijf niet betaald maar, het clublid dit naderhand nog bij hen moet indienen, dan zou je, of elke keer per pro forma de naam dienen te wijzigen door de pro forma te bewerken (naar de pro forma gaan → opties → bewerken), of inderdaad een nieuw lidmaatschap aanmaken met de desbetreffende naam. De laatste optie scheelt uiteraard wel in tijd omdat je dit maar eenmalig hoeft in te stellen en toe te wijzen.

Je vraag omtrent de prijzen is mij niet helemaal duidelijk. Zou je deze wellicht verder kunnen toelichten?

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Reageer

.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }