Beste,
Bedankt voor je bericht!
Ik begrijp eruit dat het belangrijk is dat de naam van een bedrijf op de factuur komt te staan. Mocht het zo zijn dat het bedrijf het abonnement van het clublid ook betaald, kan je de stappen uit dit community-artikel volgen, hoe je dit kan instellen.
Is het zo dat het bedrijf niet betaald maar, het clublid dit naderhand nog bij hen moet indienen, dan zou je, of elke keer per pro forma de naam dienen te wijzigen door de pro forma te bewerken (naar de pro forma gaan → opties → bewerken), of inderdaad een nieuw lidmaatschap aanmaken met de desbetreffende naam. De laatste optie scheelt uiteraard wel in tijd omdat je dit maar eenmalig hoeft in te stellen en toe te wijzen.
Je vraag omtrent de prijzen is mij niet helemaal duidelijk. Zou je deze wellicht verder kunnen toelichten?
Ik zie je reactie graag tegemoet!
Beste,
Bedankt voor jullie snelle reactie en uitleg.
Ik wil graag nog wat verder toelichten en heb een aanvullende vraag:
Onze situatie:
- Maya heeft een individueel lidmaatschap van €300 per 4 weken dat zij privé betaalt om 1x/week Personal Training te volgen en deze betaalt ze privé via incasso
- Maya wil naast haar individueel lidmaatschap met haar collega An samen een 2:1 personal training lidmaatschap van €382 per 4 weken kiezen. Zij willen dit bedrag laten opsplitsen en door hun bedrijf laten betalen onder de noemer "Ergonomic Coaching."
Mijn vragen:
-
Betaling via bedrijf: Kan ik dit oplossen door een terugkerende factuur aan te maken op naam van hun bedrijf (met de gewenste omschrijving "Ergonomic Coaching")? En is het mogelijk om deze factuur automatisch elke 4 weken te laten versturen zonder handmatige aanpassingen?
-
Splitsing van bedragen: Is het nodig om in Virtuagym een nieuw lidmaatschap aan te maken met gesplitste bedragen, of kan ik simpelweg één factuur maken waarin de kosten opgedeeld worden tussen de privébetalingen en de zakelijke betalingen?
-
Efficiëntie: Als ik een bestaand lidmaatschap zou willen aanpassen om dit proces te stroomlijnen, kan ik daarbij ook een aangepaste naam zoals "Ergonomic Coaching" aan het lidmaatschap toekennen?
Hopelijk helpt deze toelichting om mijn vraag duidelijker te maken. Ik hoor graag wat binnen Virtuagym de beste aanpak is.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Met vriendelijke groet,