Skip to main content

Hallo, 

Vanuit onboarding kwam de suggestie om met Google Forms de online intake te laten gebeuren.
Uit andere opleidingen wil ik graag getekende documenten ( om eventuele problemen ) later te voorkomen.
Is er een mogelijkheid om dit vanuit de app te doen? Of een andere online platform waarbij ze elektronisch tekenen en ik naartoe link?

Hi Marijke!

Je kunt er op verschillende manieren voor zorgen dat klanten hun contract ondertekenen. Dit kun je doen door op het profiel van de klant te klikken, Producten en op het lidmaatschap te klikken.

Hier kun je rechts in je scherm er voor kiezen om het contract digitaal te ondertekenen, vragen of de klant wilt ondertekenen via email, of markeren als getekend als het offline is getekend:

 

Wil je precies weten wie wel, en wie niet zijn contract heeft ondertekend? Dan kun je dat filteren in het klanten overzicht! Klik hier rechts van de zoekbalk op Meer, Contract en Ongetekend contract. 

 

Hopelijk heb ik je op weg kunnen helpen


Dag Jonne,

Dit had ik teruggevonden maar dit gaat louter over de overeenkomst. ik ben op zoek naar een mogelijkheid om het online intake formulier ook te laten tekenen? 


Op dit moment is er geen helaas mogelijkheid geimplementeerd om het online intakeformulier te laten ondertekenen via de app. Wellicht kun je dit verwerken in je contractovereenkomst die je kunt vinden onder aan de Bedrijfsinstellingen via Systeeminstellingen!


Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }