Vraag

Kan ik meerder soorten credits laten afschrijven op een groepsles?

  • 27 December 2023
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

Badge

Ik heb in mijn rooster twee groepslessen: small group en bootcamp. Maar ik wil eigenlijk mensen die een abo voor 1x/wk small group of 1x/wk bootcamp, op zowel de bootcamp als de small group kunnen laten inschrijven. Met het abo onbeperkt lukt me dat wel want zij krijgen gewoon onbeperkt bootcamp en small group credits. Maat met 1x/wk of 2x/wk abo kan ik ze maar één soort credit toekennen. 

Maar kan ik dan bijvoorbeeld instellen dat mijn small group training een credit small group kost, maar dat mensen zich ook op kunnen geven als ze bootcamp credits hebben? Ik kan namelijk maar één soort credit aanvinken bij het afschrijven als ik de groep aanmaak of wijzig. Het zou voor mij wel handig zijn als dat zou kunnen. 

 

Vriendelijke groet!


2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hi @Marlies de Ruiter 

In het “oude” rooster kan dit niet. In het afspraakrooster kan dit echter wel.

Nu gebruik jij het afspraakrooster vooral voor de 1 op 1 en 1 op 2 lessen, maar goed nieuws: begin 2024 willen we groepslessen ook beschikbaar gaan in het afspraakrooster en daarmee zou je dit probleem kunnen oplossen.

Wil je hier al meer over weten? Laat het ons vooral even weten en dan nemen we contact met je op. 😁

Badge

Dankjewel voor je reactie Rick. Ik wacht het dan nog even af! 

Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }