Skip to main content
Vraag

Kinderen in laten schrijven voor kindertrainingen door ouders

• December 9, 2025
  • 1 reactie
  • 8 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi allemaal!

Ik ben bezig met het instellen van accounts en aanmeldmogelijkheden voor trainingen en loop tegen een aantal dingen aan. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met jullie kennis of ervaringen.

• Is het mogelijk dat een ouder een apart account kan aanmaken voor een kind, zodat het kind op eigen naam kan worden ingeschreven voor trainingen? En kan dat ook wanneer de ouder zelf al een bestaand account heeft?

• Of is het juist gebruikelijk dat een ouder een kind onder het eigen account inschrijft, en dat bijvoorbeeld de naam van het kind per training kan worden aangepast?

• En tot slot: hoe kan ik het beste deze abonnementsvormen of accounts laten aanmaken door leden? Ik kan online niet goed vinden hoe dit doorgaans wordt ingericht.

Bedankt alvast!

1 reactie

• Employee
  • December 10, 2025

Hi Laura,

Dankjewel voor je bericht in de community! 

Het is mogelijk om een apart account aan te maken voor een kind. Je kan hiervoor een account aanmaken met een kleine aanpassing in het e-mailadres van de ouder. Voorbeeld: Het e-mailadres van de ouder is ouders@test.nl. Je kan voor het kind een account aanmaken met het e-mailadres ouders+1@test.nl. Hiermee wordt er een eigen gebruikersprofiel aangemaakt voor het kind, maar komen de e-mails wel binnen op het e-mailadres van de ouders. 

Het aanmaken van het lidmaatschap wordt stap voor stap uitgelegd in onderstaand artikel:

Na het aanmaken van de lidmaatschappen, kan je deze verkopen via de webshop. Ik raad daarom ook onderstaand artikel aan:

Wanneer nieuwe leden een abonnement afsluiten via de webshop, zullen zij direct gevraagd worden om een account aan te maken. Zo kan het nieuwe lidmaatschap direct gekoppeld worden aan hun profiel waarna zij direct gebruik kunnen maken van de app. 

Ik hoop hiermee je vragen te hebben beantwoord. 

Fijne dag!

-  Soraya

.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }