Skip to main content

waarom zie ik in ene onder de marketing gedeelte al mijn leden? ook in de privacy modus??? ik geloof niet dat dit de bedoeling is. sommige blijven qua naam graag anoniem!!!!

Hoi Naomi, 

 

Dank voor je vraag! Zou je me kunnen specificeren waar je deze ledenlijst ziet? Een screenshot of Loom video zou erg helpen!

 

Ik hoor het graag.


Hoi!

 

Ik begrijp nu wat je bedoelt! Dit is een rechtelijk gewijzigde instelling welke je kunt wijzigen in de instelling van de community groep.

 

Ga dus naar je community > groep bewerken > dan zie je onderin dit overzicht:

 

 

Als je hier kiest voor ledenlijst verbergen, zullen deze niet meer zichtbaar zijn in de groep!


hij is weg, hallelujah!! maar dit mag toch helemaal niet??? ivm privacy??


Hi Naomi!

 

Net als op Facebook kun je de deelnemers inzien van een bepaalde groepen, behalve als je dit uitzet. De mate van privacy kan dus zelf bepaald worden door de beheerder!

 


dank je wel Collin. Heb ik iets gemist dat deze functie mogelijk werd gemaakt? Want dan had ik gelijk alles uit kunnen zetten namelijk.


Hoi Naomi! Ik heb je laten toevoegen aan de product opdate email, ik denk dat je die niet gehad hebt.

 

Daarnaast bestond deze setting al voor Gyms/sportscholen, maar is deze recentelijk toegevoegd aan alle andere clubs. De default setting is ‘aan’ maar je kunt hem eenvoudig uitzetten.

 

Hopelijk ben je hiermee geïnformeerd!


thxxx


vraagje @Virtuagym Bij ons staat de ledenlijst instelling op verborgen maar als ik in mijn prive modus op de community groep klik en naar leden ga kan ik alsnog bepaalde leden terug vinden..

Ook mensen die hebben gereageerd op berichten kan ik in de prive modus de gegevens van terug vinden. Kan dit ook uitgezet? 


@Krachtcentrale.nl 

 

Hoi! Ik stuur je even een privé berichtje om wat gegevens op te vragen.


Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }