Skip to main content

Goedendag,

Wij hebben groepslessen en ik wil mensen graag aanbieden 2x een gratis proefles binnen een week te laten meedraaien.
Als ik de proefles toevoeg aan lidmaatschappen en dan gratis dan moeten mensen evengoed hun bank gegevens toevoegen.

Ook heb ik via het afspraakrooster een proefles toegevoegd aan de rooster categorie, vervolgens ook bij Activiteiten. en gekoppeld aan een fictief personeelslid ( de naam van de gym) Maar als ik dan naar gewoon rooster ga krijg ik het nog niet voor elkaar om dit te koppelen.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan doen?
Alvast hartstikke bedankt.
Mvg Jorina

Goedemiddag Jorina,

Bedankt voor je bericht.

Het is helaas niet mogelijk om het afsprakenrooster en het gewone rooster met elkaar te koppelen. Betekende dat, de gratis proefles die je kan instellen via de widget, echt alleen in het afsprakenrooster zichtbaar zal zijn. Als je deze echt in normale rooster wenst te hebben, hebben we daar helaas geen omweg voor behalve dat je het handmatig erin zou dienen te zetten. 

Wij voorzien in de toekomst ook geen updates omtrent het normale rooster waarin dit wel mogelijk gaat zijn omdat, het afsprakenrooster tegenwoordig ook als groepslessenrooster kan fungereren en onze visie is om uiteindelijk alles in één rooster te kunnen bieden.

Met vriendelijke groet,

Stephanie

Reageer

.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }