Hoi,
Ik loop al ruim een week vast en hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Dit is wat ik graag wil:
Via de tegel ‘Afsprakenrooster’ wil ik twee soorten afspraken aanbieden:
- Een online 1-op-1 coaching call.
- Een korte, gratis online kennismakingscall van 10 minuten om te kijken of er een match is.
Ik heb hiervoor twee roostercategorieën en twee activiteiten ingesteld, en een medewerker gekoppeld die beide afspraken kan doen. Dat lijkt allemaal goed ingesteld.
Nu wil ik dat klanten via de tegel een afspraak kunnen inboeken bij de juiste medewerker. Daarbij moet automatisch een Zoom-link (of Google Meet-link) worden gegenereerd en toegevoegd aan de afspraak, omdat het online is. Ik wil dit niet handmatig hoeven doen, omdat dat veel extra werk is en ik ervan uitga dat dit automatisch kan.
Daarnaast wil ik dat potentiële klanten via de website direct een gratis kennismakingscall kunnen boeken, ook weer met een automatisch gegenereerde Zoom-link. Tijdens de starterdag is verteld dat dit mogelijk is, maar ik kan nergens vinden hoe ik dit precies moet regelen.
Kunnen jullie me hier snel bij helpen? Het heeft een beetje haast, en ik ben jullie enorm dankbaar voor de hulp!