Skip to main content

Goedendag,

 

Als leden bij ons inchecken staat er “server niet gevonden”.

Wat kan dan het probleem zijn? De pc heeft wel internet.

 

Met vriendelijke groet,

 

Maurits

 

Hi Maurits, 

 

Ten eerste leuk dat je de community gebruikt!

 

We hebben vorige week de volgende email uitgestuurd:

'’ Beste klant,

Hierbij brengen wij u op de hoogte van de TLS-support-upgrade van versie 1.0 naar 1.2 die op 20 juni 2023 om 11:00 uur CEST is uitgebracht.

Na de release hebben we gemerkt dat de Virtuagym Check-In Client voor het merendeel van onze klanten functioneel bleef. Een aantal klanten heeft echter gemeld dat ze foutmeldingen kregen zoals 'Server kon niet worden bereikt'. De oorzaak hiervan heeft te maken met de ondersteunde lokale .NET Framework-versie.

Om deze reden hebben we besloten om de release tijdelijk terug te draaien, zodat we u op de hoogte kunnen stellen van de stappen die u kunt nemen om dit probleem op te lossen, mocht u het hebben ervaren, voordat we de update opnieuw uitbrengen op 26 juni om 11:00 uur CEST.

Als oplossing hebben we een nieuwe versie van de Virtuagym Check-In Client ontwikkeld die het probleem direct op lost. U kunt deze geüpgradede versie nu downloaden via deze link.

Als de Check-in Client voor u functioneel is gebleven, hoeft u geen actie te ondernemen. Als u echter twijfelt of proactief wil upgraden naar de nieuwste versie, is dat optioneel.

Voordat u installeert, moet u de huidige Check-in Client volledig verwijderen. Een handleiding hiervoor is hier te vinden.

Na de installatie kunt u de client opnieuw instellen met behulp van deze handleiding. Het gehele updateproces zou minder dan 10 minuten in beslag moeten nemen. Mocht u hier ondersteuning bij nodig hebben, neem dan contact op met support@virtuagym.com.

Onze excuses voor het eventuele ongemak dat deze upgrade kan veroorzaken, maar we willen u erop wijzen dat deze update de beveiliging van ons platform zal verbeteren.

Bedankt voor uw begrip!

'’

Als je de stappen uit deze email doorloopt, gaat de check in weer naar behoren werken. Mocht dit niet zo zijn mag je teamviewer downloaden en ons je ID en wachtwoord (van teamviewer) sturen naar support@virtuagym.com en help ik je graag verder!

 

^^Chayenne


Bedankt Chayenne het is me gelukt.

Kan ik op een manier zien naar wie de mail gaat?

Dan kan ik het mailadres aanpassen zodat ik het gelijk in mijn inbox heb.


@maurits 

Fijn dat het is gelukt!

 

Ik stuur je een email, dan kun je daar op reageren met het gewenste email adres in dit soort situaties.

 

^^ Chayenne


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }