Vraag

Synchroniseren geüpdatete klantgegevens

  • 14 March 2024
  • 5 reacties
  • 46 Bekeken

Badge
  • Explorer
  • 2 reacties

Goedendag,

Ik merk dat klanten, als zij hun kantgegevens updaten of wijzigen, deze veranderingen niet zichtbaar worden in het hoofdsysteem. Voegt een klant naderhand bijvoorbeeld zijn/haar geboortedatum toe via de app, dan wordt deze wijziging niet gesynchroniseerd met het systeem.

Waarom gebeurt dat niet of moet synchronisatie eerst aangezet worden?

Dank voor een advies.

Groet,

Cor 


5 reacties

Reputatie 1

Hoi Cor,

 

Dank voor je bericht! Ik zoek graag voor je uit waardoor dit komt.

 

Heb je een voorbeeld van een klant die zijn of haar gegevens heeft gewijzigd, waarbij dit niet zichtbaar werd in het klantenprofiel aan jullie kant?

 

Ik hoor het graag!

Badge

Hoi Collin, 

Ik heb vanmorgen de medewerking van een ouder gevraagd om de geboortedatum van haar zoon te willen veranderen van 2 juli 2013 in 16 augustus 1947. De wijziging heeft zij om 10:50 doorgevoerd via de app. Tot op heden (13.00 uur) is de wijziging niet zichtbaar aan onze kant. Ook het uit- en opnieuw inloggen van het systeem laat geen wijziging zien. 

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en je reactie zie ik met belangstelling tegemoet.

Groetjes,

Cor

Reputatie 1

Hoi Cor,

 

Gezien ik hier een klantennaam voor nodig heb, stuur ik je even persoonlijk een mailtje met het oog op privacy.

Reputatie 1

Hi Cor,

 

Dank voor geduld omtrent je vraag. Ik heb even met het developmentteam geschakeld om te controleren hoe dit werkt:

 

Wanneer er nog geen foto is toegevoegd in het klantaccount, dan zal het klantaccount (in jouw portaal) deze overnemen wanneer de klant deze upload in zijn of haar app. 

 

Dit gebeurt enkel alléén als er nog geen foto stond in het account:

 

 

Een reden hiervoor is omdat we de regie hier in de handen willen houden van de club. Klanten mogen wel hun profielfoto wijzigen (in hun app/community) maar niet in het klantenaccount om eventuele identiteitsfraude te voorkomen.

 

Hopelijk heldert dit het een en ander op voor je!

 

Als je dit graag anders zou zien, dan zou ik je willen vragen je dit als ‘idee’ te beschrijven hier op de community. Hiermee kun je stemmen verzamelen en kunnen we meten wat de vraag hiernaar is!

Badge

Hi Cor,

 

Dank voor geduld omtrent je vraag. Ik heb even met het developmentteam geschakeld om te controleren hoe dit werkt:

 

Wanneer er nog geen foto is toegevoegd in het klantaccount, dan zal het klantaccount (in jouw portaal) deze overnemen wanneer de klant deze upload in zijn of haar app. 

 

Dit gebeurt enkel alléén als er nog geen foto stond in het account:

 

 

Een reden hiervoor is omdat we de regie hier in de handen willen houden van de club. Klanten mogen wel hun profielfoto wijzigen (in hun app/community) maar niet in het klantenaccount om eventuele identiteitsfraude te voorkomen.

 

Hopelijk heldert dit het een en ander op voor je!

 

Als je dit graag anders zou zien, dan zou ik je willen vragen je dit als ‘idee’ te beschrijven hier op de community. Hiermee kun je stemmen verzamelen en kunnen we meten wat de vraag hiernaar is!

Ik zaag hier een beetje over door omdat steeds meer nieuwe klanten het niet nodig vinden om tijdens het inschrijven bepaalde velden in te vullen. Dat is knap lastig voor onze club omdat veel evenementen die wij organiseren gekoppeld zijn aan informatie die uit het klantenbestand gehaald wordt. Ik ga proberen hiervoor in de Ideeënbus te stoppen.

Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }