Skip to main content

Hallo, op onze website hebben de Embed code toegevoegd m.b.t. de traingsroosters werkt perfect maar de dagen worden hierin in het Engels weergegeven, zover ik weet en zie, staat in ons profiel de primaire taal op Nederlands en bij secondair staat niets vermeld. Overige teksten staan wel in het Nederlands. Is het mogelijk dit aan te passen?


Alvast bedankt voor de genomen moeite!

Hi @Olympus-Gym ,

Dank je wel voor je vraag! Ik moet dit even voor je checken en zal hier hopelijk snel bij je op terug kunnen komen.


Hi @Olympus-Gym 

 

Hartelijk dank voor jullie bericht op de Community!
 

Ik heb zojuist met de Product Manager gesproken over de mogelijkheid om de dagen in het Rooster naar een andere taal te veranderen. Helaas moet ik bevestigen dat deze optie momenteel niet beschikbaar is. Op dit moment kunnen trainingsroosters alleen worden gedeeld met de dagen in het Engels.


In volledige transparantie moet ik toegeven dat ik niet zeker weet of deze functionaliteit in de toekomst zal worden toegevoegd, gezien de huidige focus van ons Product Development Team op het verbeteren van het Afspraak Rooster.

 

Mijn excuses dat ik geen beter nieuws voor je heb.

 

Ik wens je desondanks een prettige dag toe!

 

Groetjes Demi


Hoi hoi,

tis ook geen wereldramp 😉.. was alleen benieuwd of het aangepast kon worden. Tis een handige feature zo om het rooster weer te geven binnen onze eigen website.. en omdat alle andere kolommen wel in het Nederlands worden weergegeven… 

In ieder geval bedankt voor de terugkoppeling!

Met vriendelijke groet,

Jaco de Wild | Fixucom
i.o.v. Olympus Gym


Goedemiddag Demi,

 

heb ik nog een vraag aan jullie m.b.t. het rooster. Ik wil deze (ook) graag gaan toevoegen in de footer/widget maar dan de mobiele weergave.. zou perfect passen qua format en kleur in ons thema ontwerp. Zie voorbeeld hieronder:
 

Screenshot rooster op mobiele telefoon

En dan zo dat deze weergave ook voor de desktop en tablet zichtbaar is.. heb zelf al een beetje zitten stoeien met de iFrame code maar zonder succes.. 🙄

Met vriendelijke groet,

Jaco de Wild | Fixucom
i.o.v. Olympus Gym


Reageer


.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }