Als ik een clubuitdaging aanmaak en in mijn portaal heb ingesteld dat profielen van leden niet zichtbaar zijn en dat ze geen berichten kunnen plaatsen, vraag ik me af of hun profielnaam en foto dan wel zichtbaar zijn bij deelname aan de uitdaging. Ik kan hierover geen duidelijke informatie vinden.
Hi
Bedankt voor je vraag op de Community.
Je geeft aan dat het om een clubuitdaging gaat, maar ik vermoed dat je een Community groep bedoelt, klopt dat? Voor de Community groepen heb je inderdaad de optie om ervoor te kiezen om de ledenlijst te verbergen en reacties niet toe te staan. Zie hiervoor de onderstaande afbeelding. Dit is niet mogelijk om in de uitdagingen in te stellen. Als je ervoor kiest om de ledenlijst te verbergen in de Community groep, zullen de leden dus niet zien wie er nog meer lid is van de groep.
Hopelijk is het helemaal duidelijk. Indien je hier nog vragen over hebt, hoor ik het graag.
Ik heb even screenshots toegevoegd om er zeker van te zijn dat het goed ingevuld/aangevinkt is. Klopt dit zo? Ik begrijp het verschil tussen privé en geheime groep hoor.
Hi
Zoals je het nu hebt ingesteld, kunnen leden inderdaad niet zien wie er nog meer in de groep zit en is het ook niet mogelijk om zelf berichten te plaatsen óf te reageren in deze groep. Als dit de bedoeling is, staat het dus helemaal goed!
Top! Dat is idd de bedoeling .
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.