Skip to main content

Hoe kan het dat mijn lid niet in mijn clubomgeving komt?

• June 5, 2023
  • 1 reactie
  • 257 Bekeken

Virtuagym
Community Manager
Forum|alt.badge.img+1

In dit artikel wordt uitgelegd wat je kunt doen wanneer een lid jouw omgeving in de app niet te zien krijgt.

Hoe kan het dat mijn lid niet in mijn clubomgeving komt?

Wanneer een lid jouw omgeving in de app niet te zien krijgt, kan dit veroorzaakt worden door twee dingen.

1. Het gebruikersprofiel is nog niet geactiveerd

Zonder een geactiveerd gebruikersprofiel kan een lid niet inloggen. Om dit te controleren zal je naar het klantenprofiel moeten gaan. Achter “Gebruikersprofiel” zie je hier of het geactiveerd is of niet. In onderstaand voorbeeld is het nog NIET geactiveerd: 

2. Het geactiveerde gebruikersprofiel van de klant is onjuist

Wanneer het gebruikersprofiel geactiveerd is, maar je lid ziet nog steeds jouw omgeving niet, dan zal je moeten checken of er wel wordt ingelogd met het juiste gebruikersprofiel. Let er op dat het lid altijd moet inloggen met het e-mailadres dat achter “Gebruikersprofiel “staat, NIET het e-mailadres dat achter “E-mailadres” staat. 

Let op! Wanneer je het e-mailadres van het lid verandert, verandert dit niet automatisch het gebruikersprofiel. Het verschil is dat naar het e-mailadres de e-mails worden verzonden, en met het gebruikersprofiel ingelogd dient te worden. 

1 reactie

• New Member
  • November 17, 2023

Hoi, 

Ik heb een lid die hier problemen mee heeft. Toch is het profiel ‘Active’ en zijn beide emailadressen hetzelfde. Zijn er nog andere mogelijke oplossingen?

Gr. Jurriaan

.main-menu-list.main-menu-list--quiclinks { display: none; }